LETRAS GALEGAS

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

O Día das Letras Galegas permítenos cada ano viaxar a un capítulo da nosa memoria colectiva, tempo de nós, que recuperamos a través da persoa á que lle dedicamos a celebración. Nesta ocasión a significación é dupla. Por unha banda, a personalidade e a obra de Francisco Fernández del Riego (Vilanova de Lourenzá, 1913 - Vigo, 2010), unha das grandes figuras da resistencia e a revitalización cultural do galeguismo despois da guerra civil, cofundador da editorial Galaxia e doutras moitas iniciativas a prol da recuperación da lingua e a identidade de Galicia: editor, publicista, antólogo, memorialista, ensaísta, viaxeiro, narrador de ficcións, autor dunha inxente correspondencia coas personalidades máis sobranceiras da cultura galega do seu tempo, político cando puido selo, editorialista, orador brillante, crítico literario, xestor de empresas culturais… Unha vida dedicada enteiramente ao seu país. Corazón e pulmón.

Atoparás maís información no seguinte enlace.

O centro tamén traballou o Himno Galego co alumnado. Aquí vos deixamos o vídeo co resultado.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS- O HIMNO GALEGO

O vindeiro luns 8 de maio imos realizar unha gravación con todo o alumnado do centro do Himno Galego. Déixovos por aquí un vídeo para que poidades practicalo.

LETRAS GALEGAS

Este ano para conmemorar o día das Letras Galegas o alumnado recitou uns poemas moi especiais.

INTEMPERIOME - XELA ARIAS - 9788491218944

Aquí tedes as súas gravacións:

4º A de EI

4º B de EI