6ºCURSO

8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Este ano a comisión de Promoción de vida e estilos saudables encargáronse  de organizar o 8 M  Día Internacional da Muller.

Realizando  uns pasillos olímpicos nos corredoiros do centro. A actividade levouse a cabo por parte  das alumnas de 6º de Primaria.

Debuxaron os 5 aneis olímpicos representativos dos 5 continentes e en cada un realizaron unha infografía sobre unha deportista de gran relevancia na historia do olimpismo.
Os aneis estarán pegados durante toda a semana nos corredoiros e o venres día 8, fixeronse  unhas visitas guiadas onde as alumnas de 6º explicaron a tódolos grupos do cole a biografía das deportistas seleccionadas.

Entroido 6º

MECO DO ENTROIDO 2024

SOLICITUDE DE RESERVA

PRAZO DE SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA

PARA ASISTIR AO IES AUGA DA LAXE

DO 15 DE XANEIRO AO 5 DE FEBREIRO

( Para o alumnado de 6º de Primaria)

Ábrese o prazo para facer a reserva de praza para o vindeiro curso 2024-2025 para o alumnado que procede de centros adscritos.

Pasos a seguir:

1.-Imprimir a solicitude de reserva. Levan unha copia do centro xunto co Anexo 1 BIS

2.-Cumprimentar a solicitude. Recordar que ten que ser en letra lexible.

3.-Asinar a solicitude para a consulta dos datos da unidade familiar.

4.-Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital.

Podédes enviala polo alumnado  e enviarase un xustificante de entrega no centro.

Aplicación Admisión Alumnado para facer a solicitude de xeito telemático.

O alumando que non queira facer reserva de praza no IES AUGA DA LAXE deberá presentar  a solicitude de admisión,  no centro que elixa para cursar a ESO, do 1 ao 20 de Marzo.

NAVEGACIÓN SEGURA EN EDIXGAL

Estimadas familias:

Informamos que ao longo deste ano 2023, o equipo de Soporte de Sistemas Abalar da AMTEGA traballou na análise e implementación dunha ferramenta que garante a navegación segura sobre a nova maqueta Abalar 11, instalada nos portátiles do alumnado EDixgal, considerando a integración da aplicación, probas funcionais de seguridade, establecemento do protocolo de actualización e mantemento da ferramenta.

A instalación deste aplicativo nos equipos EDixgal do alumnado é completamente transparente e automática, polo que estes portátiles recibirán unha actualización a través da WiFi Abalar nos próximos días.

O funcionamento desta aplicación é independente do tipo de conexión que se estableza para conectarse a Internet, polo que permite a navegación segura do alumnado tanto dentro da rede corporativa do centro, como nas redes domésticas ou a través de dispositivos móbiles.

Ademais, permite filtrar a actividade do portátil do/a alumno/a, evitando accesos non autorizados a espazos con información sensible ou que non son axeitados para o alumnado baseados nas seguintes categorías: adultos, xogos, apostas, malware, phising, bitcoin, redes sociais, drogas, etc. Ademais, estas categorías e listas de sitios bloqueados son amplamente revisados e mantéñense actualizados constantemente coas garantías da Universidade de Toulouse.

VÍDEO 25N 5º E 6º DE PRIMARIA

AUTORIZACIÓN SAÍDA A CAMPOLAMEIRO

AUTORIZACIÓN NO SEGUINTE ENLACE

VISITA AO IES AUGA DA LAXE DO ALUMNADO DE 6º DE ED. PRIMARIA

O pasado venres día 12, o alumnado de 6º de Ed. Primaria visitou o IES Auga da Laxe.

Os obxectivos da visita foron:

• Posibilitar a transición fluida do alumnado entre as dúas etapas educativas.
  • Fomentar o proceso de acollida e de integración  no instituto para evitar situacións de inadaptación, de ansiedade, procurando responder as súas inquedanzas para evitar preocupacións innecesarias.
  • Favorecer o coñecemento do novo centro e procurar un adecuado grao de comunicación entre o alumnado e o novo centro.
  • Coordinar as actuacións titoriais dos dous centros.

Que fixeron alí?

10:00 h recepción e benvida. Visita polas instalacións do centro.

11:10 h Un grupo fixo plástica e realizaron unha actividade conxunta e o aoutro aistíu a un concerto interpretado polo alumnado do instituto na Aula de Música. Intercambiaronse os grupos.  Déixovos os enlaces aos  concertos. CONCERTO 1, CONCERTO 2

12:00 h Charla no salón de actos de orientación académica onde explicaron as características da nova etapa e respondendo ás dúbidas do alumnado.7

12:30  h Pincho a cafetería e foto final.

Deixámosvos algunhas imaxes da saída.

SAÍDA FIN DE ETAPA 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado de 6º de Ed. Primaria realizará a viaxe de fin de curso os días 12,13 e 14 de xuño.

Será no Camping Os Fieitas, ubicado no Grove. Pincha para ver a localización

Vídeo presentación do campamento.

IMPORTANTE !!

Cumprimentar a autorización  e equipaxe recomendada.

Deberán traer un saco de durmir. En caso de non traelo poderán alugalo no propio cámping:  4 €/campamento (Avisando previamente)

GRADUACIÓN DO ALUMNADO DE SEXTO DE PRIMARIA

Cando chega o final dunha etapa é o momento de prepararse para a despedida.

Hoxe no cole o alumnado de 6º   celebrou a súa  graduación na etapa de Educación Primaria.

Unha etapa na que aprenderon, compartiron, fixeron amigos e amigas,  riron, choraron e pasaron por numerosas emocións.  Despóis dun ano moi duro, no que o deron todo,  ben merecido tiñan unha boa festa de despedida.

Esperamos que se leven un bo recordo do seu paso polo Chano e desexámoslle unha boa entrada na ESO.

Deixámosvos as primeiras fotos da graduación. Ao longo da semana iremos subindo moitas  máis fotos das actividades destes tres días, estade atentos e atentas.

O Equipo Docente do Chano

FOTOS RETRATO DO ALUMNADO DE 6ºA