medio ambiente

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

Hoxe, 5 de xuño de 2023, conmemórase o Dia Mundial do Medio Ambiente e nós quixemos facer algo para facer un pouco máis felia ao nos o planeta.

O alumnado de 1º curso fixo unha recollida de lixo nos arredores do cole, deixaron todo limpísimo!!!!

Os superheroes e superheroínas de hoxe e do futuro!!

Ao rematar, decidimos onde podiamos colgar as casiñas de paxaros que arranxamos e pintamos con cores naturais, a ver se para o próximo curso vemos aumentar a familia de paxariños.

NOVOS COLECTORES SELECTIVOS

Grazas ao Concello por traernos estes colectores de recollida selectiva e así aportar o seu gran de area para conseguir reciclar o lixo no noso centro.

E CONTINÚA A COLLEITA

E tal como di o título CONTINÚA A COLLEITA, nesta ocasión os ananos de 6º de infantil recolleron as leitugas da súa horta, tenras, tenras e fresquísimas!!!

SAÍDA VERDE

O alumnado de 4º e 3º de primaria fixeron unha saída moi enriquecedora á FUNDACIÓN SALES de Vigo, o único xardín botánico da cidade, trátase dun Arboretum, é dicir, lugar onde hai diverdas especies de plantas e árbores de todos os recunchos do mundo.

Observamos nenúfares, bosques de bambús, especies nunca antes observadas e ata plantamos cadaquén a súa leituga que logo levamos aos nosos fogares, pero sobre todo, aprendemos cousas novas sobre o inmenso verde do noso planeta Terra.

Preme no "Play" para ver o video.

RECOLLEITA!!!!!

A nosa horta escolar está a pleno rendemento!!!! Xa temos as nosas primeiras recolleitas.

A IMPORTANCIA DAS ABELLAS

O alumnado de Educación Infantil e 1º ciclo de Primaria tiveron unha saída a Apípolis, onde aprenderon a importancia das abellas no coidado do noso planeta.

Xa logo, no noso cole, o alumnado de 2º de primaria investigaron máis en profundidade e  quixo compartir os seus coñecementos co resto do cole con este mural informativo tan bonito e interesante.

E os pequechos e pequechas de 1º primeiro tamén aportaron o seu gran de area con esta colmea tan chula!!!

Seguimos cos ODS:

ECO-RETO: CONCIENCIAMOS

Este mes de abril toca o ECO-RETO: CONCIENCIAMOS, no noso cole levamos varias xornadas traballando esta idea grazas aos compañeiros de REVITALIZA, que viñeron a lembrarnos a importancia de reciclar, de botar cada cousa no seu lugar e así poder conseguir un planeta máis limpo e saudable.

Tamén recordamos cómo usar o noso composteiro, que residuo orgánico se pode botar nel e cales son os bechiños que axudan a que se forme o compos que logo usaremos na nosa horta.

Foron unhas xornadas nas que participaron todas as aulas, con aprendizaxe e diversión, mezcla que fai que todo quede gravado nas nosas mentes para sempre.

SEGUIMOS PLANTANDO

E no mes de marzo, continuamos coa plantación na nosa horta, nesta ocasión é o alumado de 4º de primaria os que se animaron plantando amorodos, acelgas e leitugas. Que bo é logo recolectar a nosa propia colleita!!!!

ECO-RETO: PLANTAMOS!!!!

ECO-RETO: PLANTAMOS!!!

Continuamos co mes de marzo e co ECO-RETO que nos propón VOZ NATURA, PLANTAMOS!!!!

Nesta ocasión os pequechos de 6º de infantil, prepararon o seu espazo na horta e plantaron amorodos, chícharos, leitugas e cebolas, uns verdadeiros agricultores e agricultoras. Así serán conscientes de todo o proceso de crecemento e coidado das diferentes hortalizas, e sobre todo, dos beneficios do autoconsumo.

Seguimos traballando para concienciar sobre os ODS:

22 DE MARZO: DÍA MUNDIAL DA AUGA

Hoxe é o DÍA MUNDIAL DA AUGA, un día no que quixemos crear conciencia sobre a importancia de manter as augas limpas, o noso planeta Terra está cuberto case un 70% de auga, así que podedes imaxinar por que temos que ser conscientes do coidado desta gran parte do noso planeta.

Para isto, volvemos a botar man da nosa TEPOTECA, onde hai libros interesantísimos sobre esta temática, nesta ocasión traballamos o conto:

"Alejo"o cangrexo, tiña que cambiar de cuncha e non atopaba máis que lixo no mar e nas praias.

Esta divertida historia, levou a procurar solucións para evitar situacións como a que lle ocorría a "Alejo".

A solución resultou ser moi sinxela, RECICLAR e tirar cada cousa no lugar axeitado. Así que, o alumnado de 1º curso puxémonos mans á obra:

Lemos, investigamos e divulgamos.

Seguimos cos ODS: