INFORMACIÓN COVID 19

Neste apartado manteremos informada á Comunidade Educativa do CEIP de Rebordáns en relación aos documentos oficiais xerados na actual crise sanitaria xerada polo COVID-19

DIRECTRICES USO MÁSCARAS NO ÁMBITO ESCOLAR DA C. A. DE GALICIA

Prezadas familias:

Vén de publicarse o documento que recolle as directrices para o uso das máscaras nos centros educativos.

Para consultalo preman AQUÍ.

INSTRUCIÓN PARA O DESENVOLVEMENTO DO ENSINO VIRTUAL GARANTINDO A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE

PREMA AQUÍ para acceder á información.

PLAN DE BENESTAR EMOCIONAL

PREMA AQUÍ para acceder ao Plan de Benestar Emocional.

AVISO IMPORTANTE (17-11-20) CRITERIOS E DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS

A Xunta vén de publicar a ORDE do 6 de novembro pola que se regulan os criterios e distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria.

Todo o alumnado que recibiu as axudas de material escolar da Consellería de Educación no presente curso beneficiarase do reparto de máscaras de forma directa, sen ter que solicitalo.

O alumnado non beneficiario das axudas de material escolar tamén poderá solicitalas sempre que cumpra un dos seguintes requisitos:

- Familias cunha renda per capita igual ou inferior a 6000€ (no exercicio fiscal 2018).

- Alumnado cunha discapacidade igual ou superior a 65%.

IMPORTANTE:

- Débese cubrir o ANEXO I e o ANEXO II  e presentar o Libro de Familia.

- Estes impresos deben entregarse no centro de forma PRESENCIAL.

- O prazo de presentación é do 16 ao 27 de novembro.