Aliméntate Ben

CARREFURDÁNS, O NOSO SÚPER

Xa temos en funcionamento o noso súper, quedou xenial e temos produtos frescos e de cercanía!!!!

Unha maneira de traballar múltiples contidos e de xeito creativo e lúdico.

PRATOS SAUDABLES

No cole, xa todas e todos temos o prato saudable que nos agasallou GADIS por participar no seu programa de Hábitos saudables de alimentación "ALIMENTES".

Agora toca poñer en práctica todos os nosos coñecementos para ter unha VIDA MÁIS SAUDABLE!!

Como serán...

Sorpresa!!!

MINICHEFS SAUDABLES

Segunda xornada de cociña creativa e saudable, nesta ocasión os chefs foron o alumnado de 6º de infantil, que nos amenizou cuns pratos tan saudables coma creativos, vaia marabilla para os nosos padais!!!

OBRADOIRO DE ALIMENTACIÓN CREATIVA E SAUDABLE

No cole tivemos unha xornada de Alimentación saudable, onde nesta ocasión, o alumnado de 2º curso, puxeron o mandil e convertéronse en expertos cociñeiras e cociñeiros.

O seu menú consisitu en facer un roliño de vexetais con queixo de untar; o postre: marabillosas creacións con froitas e pinchos das mesmas, isto acompañado dun san e refrescante zume de laranxa recén exprimido.

Os chefs manipularon, probaron e experimentaron cos sabores destes alimentos tan saudables.

Aquí os resultados!!!!!

SEMANA CULTURAL DAS LETRAS GALEGAS: TEATRO

O alumnado de 2º de primaria quixo cooperar na celebración das Letras Galegas cunhas obras de teatro que levan todo o curso preparando. Levaron a cabo todo o proceso creativo dende elexir as obras ata facer vestiarios e decorados. Que ben nos viñeron os cartóns do material de Polos Creativos!

Agardamos que as gocedes tanto como o fixeron elas e eles no escenario. Abrimos o pano!

VIVA O TEATRO

A MELLOR SOPA DO MUNDO

E CONTINÚA A COLLEITA

E tal como di o título CONTINÚA A COLLEITA, nesta ocasión os ananos de 6º de infantil recolleron as leitugas da súa horta, tenras, tenras e fresquísimas!!!

SAÍDA VERDE

O alumnado de 4º e 3º de primaria fixeron unha saída moi enriquecedora á FUNDACIÓN SALES de Vigo, o único xardín botánico da cidade, trátase dun Arboretum, é dicir, lugar onde hai diverdas especies de plantas e árbores de todos os recunchos do mundo.

Observamos nenúfares, bosques de bambús, especies nunca antes observadas e ata plantamos cadaquén a súa leituga que logo levamos aos nosos fogares, pero sobre todo, aprendemos cousas novas sobre o inmenso verde do noso planeta Terra.

Preme no "Play" para ver o video.

RECOLLEITA!!!!!

A nosa horta escolar está a pleno rendemento!!!! Xa temos as nosas primeiras recolleitas.

FAI CLIC AO TEU BOCATA

Dentro do PLAN PROXECTA e do programa ALIMÉNTATE BEN, tivemos unha actividade chamada "FAI CLIC AO TEU BOCATA", onde ademais de aprender cousiñas sobre alimetación saudable mediante divertidos xogos, tivemos a oportunidade de probar BOCATAS DE SABORES NOVOS!!!! bocata de sardiñas con tomate, de mexillóns con pemento e leituga...Experimentamos con novos sabores, todos eles deliciosos!!!!!

E para finalizar, tiveron todos un agasallo moi útil.

Grazas por todo!!!!!!

RAP DA ENSALADA

E seguindo co proxecto de Aliméntate Ben, aquí temos un RAP, cantado polos alumnos e alumnas de 4º de primaria e así animar a tomar unha RICA E SAUDABLE ENSALADA!!!

Fai clic no enlace para escoitar a canción.