Actividades Extraescolares para o curso 2014-2015

Para ver ampliado o horario das actividades extraescolares do curso 2014-2015, premede sobre a imaxe inferior.

LISTA DE LIBROS PARA O CURSO 2014-2015

A lista de libros para o curso 2014-2015 poden descargala pulsando no seguintes enlace:

- Lista de Libros Curso 2014-2015

Revista Escolar 2013-2014

Para ler a revista premede na imaxe.

Prema na imaxe para acceder á revista.

Festival fin de curso

O xoves 19 de xuño celebramos no cole o festival de fin de curso. Aquí vos deixamos un vídeo- resumo da festa.

GRADUACIÓN 6º DE PRIMARIA

Un día chegaron a esta escola e algúns choraban porque non sabían o divertido que o ían a pasar aquí e que xogando aprenderían moitas cousas, aprenderon a compartir, a cantar, a escribir, a ler, etc...
Chegou a hora de decir adeus, estades a punto de iniciar unha nova etapa, que tendrá novos retos… e novos logros.
No olvidedes o voso primer día en  primaria, no olvidedes aos amigos… nin aos vosos mestres/as; disfrutade e sentídevos orgullosos de pertencer a esta escola.

GRADUACIÓN ALUMNADO 6ºA PRIMARIA

GRADUACIÓN ALUMNADO 6ºB PRIMARIA