TREASURE ISLAND

O alumnado do 2º e 3º ciclo asistiu o luns 31 de marzo á representación teatral integramente en inglés da obra TREASURE ISLAND no Liceo de Noia.

XOGOS POPULARES

O pasado mércores 19 de marzo o alumnado do 4º curso de primaria acudiu ao CEIP Emilio Navasqües do Cruceiro de Roo para participar nunha nova edición dos xogos populares. O tempo foi magnífico e os nenos/as pasárono estupendamente. Aquí vos deixamos unha pequena presentación fotográfica.

XOGOS POPULARES (4º PRIMARIA)

Festa de Entroido 2014

O venres 28 de febreiro celebramos no colexio o festa de Entroido. Trasladamonos ao marabilloso mundo da ilusión e da fantasía coas que cada día soñamos da man dos nosos queridos debuxos animados.

Comezaron os pitufos do cole, si, si…!! os pitufos e pitufinas de 3 anos que sairon a bailar e cantar coas súas mellores galas.

Continuaron uns paxariños moi

Plantación no San Lois

O martes día 18 de febreiro o alumnado de quinto acompañado polos seus titores, desprazouse ata o monte San Lois para realizar unha prantación de especies autóctonas.

Foron titorizados nesa labor por integrantes da Comunidade de Montes de Boa.

Foi unha experiencia moi interesante na que todos disfrutamos e aprendemos moito.

Para ver as fotos, pinchar na imaxe.