Strange Animals

AXUDAS PARA LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS

Publicouse no DOG do luns 16 de maio a orde para solicitar as axudas para libros do alumnado de 1º e 2º de Primaria, o fondo solidario de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e as axudas para material escolar do alumnado de toda primaria. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

Hai varias novedades nesta convocatoria respecto a anos anteriores, a principal é que a solicitude é a mesma para as distintas axudas e que só teñen que presentar unha por familia xa que este ano a solicitude é única para todos os fillos que estean no mesmo centro.

Poden descargar as follas informativas que realizou o colexio pulsando en cada unha delas:

Tamén poden descargar a SOLICITUDE pulsando aqui.

O prazo para presentar as solicitude é dende o 17 de maio ata o 23 de xuño, ambolos dous incluidos.

Lista Definitiva de Admitidos para o Curso 2016/2017

Poden consultar a lista definitiva de admitidos para o curso 2016/2017 pulsando aqui.

Avaliacións Individualizadas de Educación Primaria. Curso 2015/2016

Aqui deixamos o enlace á información que a Consellería de Educación colgou sobre as Avaliacións Individualizadas de Educación Primaria.

Avaliacións Individualizadas

Lista Provisional de Admitidos para o Curso 2016/2017

Poden consultar a lista provisional de admitidos para o curso 2016/2017 pulsando aqui.