VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

11/04/2014
Europe/Madrid

PERÍODO DE VACACIÓNS DE SEMANA SANTA 2014

Desde o día 14 ata o 21 de abril de 2014, ambos os dous inclusive.

TREASURE ISLAND

O alumnado do 2º e 3º ciclo asistiu o luns 31 de marzo á representación teatral integramente en inglés da obra TREASURE ISLAND no Liceo de Noia.

XOGOS POPULARES

O pasado mércores 19 de marzo o alumnado do 4º curso de primaria acudiu ao CEIP Emilio Navasqües do Cruceiro de Roo para participar nunha nova edición dos xogos populares. O tempo foi magnífico e os nenos/as pasárono estupendamente. Aquí vos deixamos unha pequena presentación fotográfica.

XOGOS POPULARES (4º PRIMARIA)

Festa de Entroido 2014

O venres 28 de febreiro celebramos no colexio o festa de Entroido. Trasladamonos ao marabilloso mundo da ilusión e da fantasía coas que cada día soñamos da man dos nosos queridos debuxos animados.

Comezaron os pitufos do cole, si, si…!! os pitufos e pitufinas de 3 anos que sairon a bailar e cantar coas súas mellores galas.

Continuaron uns paxariños moi