AXUDAS PARA LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS

Publicouse no DOG do luns 16 de maio a orde para solicitar as axudas para libros do alumnado de 1º e 2º de Primaria, o fondo solidario de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e as axudas para material escolar do alumnado de toda primaria. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

Hai varias novedades nesta convocatoria respecto a anos anteriores, a principal é que a solicitude é a mesma para as distintas axudas e que só teñen que presentar unha por familia xa que este ano a solicitude é única para todos os fillos que estean no mesmo centro.

Poden descargar as follas informativas que realizou o colexio pulsando en cada unha delas:

Tamén poden descargar a SOLICITUDE pulsando aqui.

O prazo para presentar as solicitude é dende o 17 de maio ata o 23 de xuño, ambolos dous incluidos.

Lista Definitiva de Admitidos para o Curso 2016/2017

Poden consultar a lista definitiva de admitidos para o curso 2016/2017 pulsando aqui.

Avaliacións Individualizadas de Educación Primaria. Curso 2015/2016

Aqui deixamos o enlace á información que a Consellería de Educación colgou sobre as Avaliacións Individualizadas de Educación Primaria.

Avaliacións Individualizadas

Lista Provisional de Admitidos para o Curso 2016/2017

Poden consultar a lista provisional de admitidos para o curso 2016/2017 pulsando aqui.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2016-17

O periodo do proceso de admisión para o curso 2016-17 abrangue dende o 1 ao 29 de Marzo ambos os dous incluidos.

Poden consultar máis información sobre o proceso de admisión na páxina web oficial da consellería http://www.edu.xunta.es/portal/node/18048

A normativa que rexe o proceso de admisión é a orde do 12 de marzo de 2013 publicada no DOG do 15/03/2013

Poden consultar as instruccións da Dirección Xeral de Educación e as instruccións da Xefatura Territorial de Educación da Coruña

Poden descargar a solicitude de admisión (Anexo II) pulsando aqui.

Xunto co Anexo II teñen que acompañar a solicitude a seguinte documentación: 2 fotos carné do neno/a, a fotocopia do libro de familia, a fotocopia da tarxeta sanitaria do neno/a, a fotocopia do DNI dos pais, a fotocopia da cartilla de vacinacións e a ficha de recollida de datos do colexio

Poden consultar o Proxecto Educativo do Centro (PEC) pulsando aqui.

Poden consultar o calendario do Proceso de Admisión pulsando aqui.

Poden consultar as vacantes para o curso 2015-2016 pulsando aqui.

O centro organiza unhas xornadas de portas abertas no colexio o luns 7 e martes 8 de marzo en horario de 16:00 h a 18:00 h.