Iniciar sesión: Acceso

6º Primaria

Premio de redacción Atrévete a ter unha idea!

Este ano tentamos descubrir como crear a nosa propia empresa, deste xeito visitamos os Ciclos de cociña, xoiería e deseño de moda.

Participamos no concurso Atrévete para crear cada un de nós a nosa propia empresa, e é un orgullo para nós presentarvos á empresa gañadora, creada por Carla Piquín Casabella. Preme no diploma para ver o seu traballo!

Parabéns!!!!

3º Premio Nacional de Redacción

Neste curso a nosa alumna Leire Ramallo Jurado, gañou o 3º Premio Nacional de Redacción, co tema: "La seguridad y salud en el trabajo" Organizou este concurso a empresa MC Mutual.

NORABOA LEIRE!!!!

Preme no diploma para ler a súa redacción:

Conmemoración do nacemento de Rosalía de Castro

O 24 de febreiro conmemoramos o nacemento dunha grande da literatura galega, Rosalía de Castro. Unha muller cun avanzado pensamento político e social ("Follas novas", "El caballero de las botas azules") e cunha posición crítica e feminista ("Las literatas") que fixo que os rapaces de 6º fixeran a súa propia versión de Rosalía.

Aquí vos deixamos o remate final do traballo que realizaron: investigaron, recompilaron, escoitaron, versionaron e finalmente debuxaron.

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: