8M- DÍA DA MULLER

A data do  DÍA DA MULLER, é tamén unha conmemoración sobre a que se traballa nos centros escolares, aínda que desexamos que co paso dos anos sexa máis con motivo de festexo e logro polos valores da igualdade, do respecto e tolerancia cara ás persoas como ser humano, ca con sentido reinvidicativo e de loita polos dereitos e oportunidades do xénero feminino.

FONDOS que poden servir como punto de partida para o diálogo ou outras propostas

Dende as aulas, este 8M, foi abordado con distintas propostas moitas delas iniciadas e que se seguirán traballando. Compartimos algunha delas:

-- Mural con imaxes de traballos que se considera, calquera persoa pode desempeñar hoxe en día, acompañadas de verbas que apoien a igualdade entre ambos sexos, o respecto, a tolerancia, o amor,o desexo de ter unha familia,.. . Previamente explicouse a orixe dos símbolos feminino e masculino, e comentaron a evolución e os logros que se foron acadando dende moitos anos atrás, a nivel laboral, de dereitos, de respecto,... da muller.

HAI ANOS

NOS NOSOS DÍAS

-- "DE MAIOR SEREI O QUE QUEIRA SER". Un mural que reflicte no debuxo o que cada crianza desexa ser de maior e así o expresan no video que podes visionar a continuación

- Outro alumnado de 4º iniciaron un traballo sobre banda deseñada e mulleres importantes, o resultado xa o mostraremosSorriso

- O debate tamén estivo presente noutro grupo, que tivo como base a lectura do conto proposto por Manos Unidas "LA ORQUESTA ARMONÍA", que lles incitou a falar dos estereotipos  cando se xulga aos demais, as diferenzas enriquecen e melloran o grupo, tomar conciencia de mudar comportamentos e actitudes,... para avanzar nun mundo máis tolerante, máis respectuoso,...

- As crianzas de 5ºEP, investigaron se houbo mulleres dentro das Irmandades da Fala, ao saíren só homes nas fotos das xuntanzas. Titularon o seu traballo: As Irmás da Fala. Descubrion que elas tamén participaban nos debates políticos e loitaban polos seus dereitos como cidadás cando aínda nin se recoñecera o voto feminino.

En conxunto, os grupos B e C, xogaron a descubrir quen eran as mulleres dunhas fotos que había nas aulas. Elaboraron murais e explicaron o motivo de seren pioneiras galegas.