Horario do centro para o mes de xullo de 2023

O horario de apertura do centro durante o mes de xullo será o seguinte:

• Equipo Directivo:
    • Do 3 de xullo ata o 21 de xullo, de 10:00h ás 13:00h

• Administrativo:
    • Do 3 de xullo ata o 28 de xullo, de 08:30 ás 13:30h

Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2025

De acordo co establecido no Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar, constituíuse o Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia e aprobouse a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020: educonvives.gal. No marco desta estratexia realizáronse no 2015, no 2019 e no 2021 as enquisas de diagnose que permitiron identificar os puntos fortes e febles na xestión da convivencia e na resolución de conflitos nos centros educativos.

Transcorrida esta etapa, publícase a nova estratexia de convivencia, a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2025, que contempla o seguimento e avaliación da convivencia escolar en Galicia mediante a realización dunha enquisa bianual nos centros educativos e a elaboración do posterior informe de diagnose. Enquisa que realizarán o alumnado de 5º e 6º, as familias, o persoal de servizos do centro e todo o profesorado.

A recollida de datos farase mediante unha ferramenta informática en liña, de xeito automatizado e totalmente anónimo. Para garantir este aspecto despregaranse diversas solucións tecnolóxicas e de procedemento entre as que destaca o acceso á propia ferramenta de recollida de datos.

As familias recibirán un sobre (un único para cada familia), coa clave  para poder acceder a cubrir o formulario.

O enlace para as familias é o seguinte: https://edu.xunta.gal/convfamil

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realizarán a enquisa no centro (cada un cunha clave individual que lles facilitaremos nas aulas)

O PRAZO PARA A PARTICIPACIÓN É DO 2 AO 22 DE MAIO

Horario de verán