Libros de texto

Listado dos Libros de Texto Curso 2023-24

No seguinte enlace tedes a listaxe dos libros para o curso 2023-24. Libros 2023-24

Alumnado de 3º:

• Todos deberán mercar o Cuadernillo de matemáticas Practicamat 3.
  • O alumnado de Fondo de libros que lle correspondan 4 libros deberá mercar o libro de Ciencias Sociais e o de Inglés (consultar o listado de libros)

Alumnado de 4º:

• Todos deberán mercar o Cuadernillo de matemáticas Practicamat 4.
  • O alumnado de Fondo de libros que lle correspondan 4 libros deberá mercar o libro de Ciencias Sociais e o de Inglés (consultar o listado de libros)

Resolución Provisional Fondo Libros 2022-23

Prezadas familias:

No día de hoxe publicouse na aplicación de FondoLibros a resolución Provisional do reparto de libros para 3º e 4º de Primaria.

Podedes achegaros ao centro ou chamar (881866498) para recibir a información.

Tedes 2 días, ata o mércores 13 para facer as reclamacións que estimedes oportunas. A partir desa data, saírá o listado definitivo.

Os libros asignados a cada alumno/a serán entregados polo titor/a de cada grupo en setembro.

O Equipo Directivo.