Concurso da ONCE

A 35 Edición do Concurso Escolar ONCE é un programa de sensibilización educativa organizado pola ONCE e a súa Fundación, que axuda a fomentar valores como a solidariedade e o pensamento crítico, o papel activo do alumnado e o traballo colaborativo, para conseguir igualdade de oportunidades para todas as persoas.

Este ano o alumnado de terceiro e de sexto de primaria, acompañados polas nosas respectivas titoras, embarcámonos no proxecto concurso que este ano a ONCE ofrecía baixo o lema: “Por un recreo inclusivo, polo meu e por todos os meus compañeiros”. Ao longo de varias sesións tratamos o tema da discapacidade achegando ao noso alumnado a esta realidade.

Visionamos unha curta sobre a vida diaria dos nenos e nenas discapacitadas nun centro escolar cheo de barreiras para eles/as. Analizamos por equipos o noso patio, detectando barreiras e propoñendo modificacións para que todos/as podamos xogar. E como tarefa final creamos o noso patio inclusivo ideal. Representámolo nun cartel que será valorado por un xurado .