Educación Física

Torneo de Nadal pola igualdade. Floorball-Hockey

Campo a través. Muiños 2023

Día de la EF en la calle

O próximo día 25 de abril o noso centro vai participar no día da educación física na rúa. Animamos a todas as familias do centro a participar!!!!

PROGRAMA DA ACTIVIDADE

Campo a través 2017

EDUCACIÓN FÍSICA

XOGADE 2015

Os nosos deportistas

COIDAMOS O CORPO PARA MEDRAR SANS E FORTES!

ÉRGUETE XA!!!!

COIDAMOS O CORPO PARA MEDRAR SANS E FORTES on PhotoPeach

Preme na imaxe é...?

Érguete xa!

Máis e mellor actividade física

Dende a escola hai unha crecente preocupación pola vida sedentaria dos nosos alumn@s, xa  que entendemos que o   corpo  necesita  un  mínimo  de  actividade  física  diaria  para  manterse  en  forma e ter unha vida máis saudable.

EXERCICIO  FÍSICO : Vivimos  nunha  sociedade  na  cal, cada  vez, temos  máis  tempo  libre  e  de  lecer, pero este tempo utilizámolo  en  ver  a  televisión,  xogar  coa  videoconsola,  etc, e dedicamos menos para facer unha actividade física adecuada, o  cal nos  leva  irremediablemente  ao  sedentarismo, que  se  caracteriza  pola  ausencia de  actividade   física  e  os  problemas  que  iso  acarrea nos nen@s.

Neste curso estamos a participar no  Plan Proxecta. O noso proxecto leva por título: Erguete xa!

Un dos obxectivos que estamos a traballar na aula é Que os nen@s coñezan e usen os movementos motrices, perceptivos e sensitivos como medio de distrute corporal e de benestar na súa vida cotiá.

Con esta actividade pretendemos que os nosos alumn@s desenvolvan a coordinación motriz a través de desprazamentos no espacio, da proxección do corpo no espacio, tomando conciencia do ritmo, dos diferentes desprazamentos, e utilizando para elo a unidade didáctica sobre o corpo humano que estamos a traballar neste primeiro trimestre do actual curso escolar.

Ademais pretendemos que adquiran una actitude de interese pola precisión de movementos, pola  actividade física en xeral e polo hábito deportivo e o benestar físico e mental no seu hábito  cotiá.

• Xa levamos elaborado algún material que está colgado na aula virtual.

Acitividades LIM

- Educación viaria: WEBQUEST Circula seguro. Este proxecto rematará cunha marcha en bici.

• En música levamos aprendido unha coreografía para cada festa: para o Samaín e para o Magosto.

• O Nadal é unha época para intercambiar agasallos e nós fixemos unha petición moi especial. Está claro que esperamos manternos activos tamén o vindeiro ano. Menos "sofing" e máis actividade física

• Os rapaces e rapazas de 2º e algúns de terceiro e cuarto tamén nos desvelaron os seus desexos para un Nadal en movemento: