Saltar navegación.

Iniciar sesión: Acceso

Portal das Bibliotecas Escolares

Entra no blog e goza dos novos contidos:

LIBROS TEXTO CURSO 2016/17

Novas Comedor Escolar

Os pais/nais/titores e acolledores familiares, que desexen colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión que se atopan na Dirección do centro.

O prazo para presentar solicitues estará aberto ata o día 11 de setembro de 2016.

Visita ao castro de Trelle

O día 30 de maio de 2016, as nenas e os nenos do CEIP SACO E ARCE, APADRIÑAMOS o castro de Trelle

Castro de Trelle. Clase medioambiental

Bloguesquío - Souto dos Laretas

Abraham Carreiro. Debuxos, historias e moito máis!

Ilustracións en directo con Abraham Carreiro. Ensinounos moitos trucos e transmitiunos a súa paixón polo debuxo.

Para ler máis:     Bloguesquío   -     Obradoiro das Letras

AXUDAS LIBROS CURSO 2016/17

Prazo para presentar solicitudes
  •  O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día 18 de maio e rematará o día 23 de xuño de 2016.
  •  O alumnado que, unha vez transcorrido o prazo indicado, se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos poderá presentar a solicitude no prazo dun mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2017.

ANEXOS DESCARGAR SOLICITUDES

LETRAS GALEGAS 2016

O  20 de maio  celebramos a nosa

"Romaría das Letras Galegas"

Bloguesquío. A festa das letras

E. Infantil - O cuco cuqueiro

1º e 2º EP - As flores a xuízo

3º EP - Na procura dun personaxe

4º EP - Berenguela, aventuras e desventuras dunha espiña de toxo

5º e 6º EP - Presentamos a Manuel María

Celebrando os Maios

Esta é a nosa alfombra de flores. O plan era facela no Centro de día, xa que nos invitaron a decorar cos Maiores a que tiñan preparada eles, pero o día amaneceu chuvioso e arruinou a saída. Debuxamos este Trisquel e por cursos, fomos recubríndoo cos pétalos que trouxeramos.

Maio de flores by Slidely Photo Gallery

ESCOLARIZACIÓN 2016/17

Día do libro

Queredes saber como imos a conmemorar o día do libro? Tomade nota, estas son as actividades que desenvolveremos durante este mes.

Días distintos-> Celebrando o día do Libro

Edicións de mini-libros -  -