Somos PLAN PROXECTA

INFANTIL  E PRIMARIA PARA O CURSO 2024-2025

Aplicación Admisión Alumnado

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO

1. Reserva de praza no centro de orixe: do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro.

RESERVA DE PRAZA ALUMNADO 6º de primaria NO IES O COUTO. ANEXO I en liña

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Se non desexa solicitar praza en dito instituto Posteriormente deberá solicitar praza noutro centro entre o 1 e o 20 de marzo, entregando o ANEXO II, debidamente cumprimentado, no centro que desexe continuar os seus estudos.

2. Data do sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo.

3. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

4. Presentación da solicitude de admisión: 1-20 de marzo. ANEXO II

Aplicación Admisión Alumnado (solicitude telemática)

O resto do alumnado, desde Ed. Infantil ata 5º Ed. Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada praza de oficio no centro polo dereito de Permanencia. Se decide solicitar praza noutro centro ten que achegarnos unha copia da solicitude de admisión entregada nese novo centro.

Documentación que se debe achegar xunto co Anexo II:

1. Fotocopia do DNI pais e alumn@
  2. Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumn@
  3. Certificado médico (enfemedades, alerxias, vacinas)
  4. Fotocopia libro de familia
  5. Certificado de familia numerosa de ser o caso
  6. Certificado de empadroamento

5. Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

6. Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITID@S

7. Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

O prazo de formalización da matrícula é dende o 20 ao 30 de xuño. Os impresos de matrícula poderanse recoller na secretaría do centro ou poderán ser descargados da páxina web en xuño.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITID@S

8. Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño. ANEXO III-1

9. Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: 23 de xuño-7 de xullo.

10. Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1-10 de setembro».

Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller 25 de novembro. 2023

No noso colexio traballamos todos os días a igualdade, e para este 25N, día Internacional da eliminación da violencia contra a Muller, preparamos moitas actividades e traballos. Dous destes presentámolos ó I Concurso Provincial contra a violencia de xénero, dirixido a centros educativos, quedando gañador un deles na categoría de vídeo.

Aquí podedes ver os dous traballos feitos en equipo. Parabéns!!!

1º premio. Alumnado de 5º e 6º de primaria.

Obra: nin mais nin menos, iguais.

Alumnado de 4º de primaria.

Benvidos-as ao curso escolar 2023-2024

Benvid@s ao curso escolar 2023-2024. Dexesamos a todas as familias un bo comezo do curso escolar.

Plan de acollida

SECRETARÍA

DATOS DO CENTRO

CEIP Saco e Arce. Toén

A Verea s/n 32930 Toén - Ourense

Teléfono : 988685096

E- mail : ceip.saco.arce@edu.xunta.gal

Web: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsacoarce

Eleccións ao Consello Escolar

Proceso de renovacións dos membros do Consello Escolar.

As votacións realizaranse neste Colexio Público o martes 29 de novembro,

de 14:30 a 17:00 horas.

A mesa electoral será constituída o mesmo día, en acto público, ás 14:25 horas.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

Criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

Alumnado: Todos os cursos de PRIMARIA

Alumnado beneficiario:

1. Alumnado beneficiario da axuda para adquirir material escolar

Alumnado beneficiario que pode solicitar a axuda:

2. Alumnado que non  fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita, no ano 2019, igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

Presentación de solicitudes:

Os beneficiarios do cheque de material non terán que facer nada.

Os que estean na situación do punto 2 do apartado anterior deberán cubrir  os Anexos I e II  xunto coa documentación e entregalos na secretaría  do centro entre o 15 e o 26 de novembro 2021.

Prazo: dende o 15 de novembro ata o 26 de novembro 2021.