Benvida ao Ceip San Tomé

Este é o espazo web do Ceip San Tomé. Para facilitar a navegación as novas van desaparecendo da páxina principal para agruparse nos diferentes apartados existentes a ambas marxes. No apartado "blogues do centro" podes seguir a actualidade do colexio

Alumnado admitido para o curso 2016/2017

Nos documentos adxuntos publicamos as listaxes co alumnado admitido no Ceip San Tomé para o curso 2016/2017.

O prazo para a formalización de marícula é dende o 20 ao 30 de xuño de 2016.

Lembramos que o alumnado que solicitou praza no centro fóra de prazo deberá agardar a que se reúna a comisión de escolarización no mes de xullo para coñecer o seu centro escolar.

Admisión de alumnado curso 2016/2017

A continuación publicamos todos os documentos de interese relacionados co proceso de admisión para o vindeiro curso 2016/2017, e que ten de prazo do 1 ao 29 de marzo de 2016

Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia

No seguinte .pdf podedes consultar as Normas de Organización, Funcionamento e Convicencia do Ceip San Tomé de Cambados. O documento foi aprobado en Claustro e Consello Escolar o 16/02/2016.

As NOFC poden ser revisadas, así que as persoas que detecten novas necesidades ou pensen que deben ser necesarias modificacións poden elevar as súas propostas aos representantes da ANPA, Consello Escolar ou profesorado.