Benvida ao Ceip San Tomé

Este é o espazo web do Ceip San Tomé. Para facilitar a navegación as novas van desaparecendo da páxina principal para agruparse nos diferentes apartados existentes a ambas marxes. No apartado "blogues do centro" podes seguir a actualidade do colexio

Semana da Ciencia

O luns 17 comezou no colexio a Semana da Ciencia; dedicada á luz, á óptica, á visión, etc.

Para impartilas contamos cunha descoñecida versión da profe Elvira, que converteuse na nosa particular Flipy.

Para seguir esta nova con máis detalle podes acceder ao blogue da Biblioteca na parte dereita da páxina

Halloween/Samaín 2014

O pasado xoves moitos alumnos do centro viñeron caracterizados para celebrar o Halloween/Samaín. Os alunmos do terceiro ciclo (na imaxe hai unha pequena representación deles) realizaron tres actuacións para o resto de alumnos de Primaria.

Para ver a actuación, preme aquí (nova no blogue de extraescolares)