blogue dem.angeleslopez

NOVIDADES

Este curso estamos a cambiar moitas cousas na biblio. Creamos un recuncho con puffs, expurgamos unha chea de libros que xa non eran actuais e mercamos outros relacionados co PDI, coas emocións e coas diferencias persoais. Estamos moi contentos porque están pedíndoos de seguido.

CONCURSO DE CARTEIS

Dentro da sección de RETOS da biblioteca decidimos pedir ao alumnado que deseñara un cartel que representase a nosa mascota e onde apareceran elementos relacionados co noso PDI.

Velaquí podedes ver os carteis seleccionados.

UN CURSO DE CINE

Benvidos a un novo e peliculeiro curso escolar!!

Damos a benvida a todas as familias que forman a familia do Xulio Camba.

Empezamos con ilusión este novo curso adicado ao cine. Contamos con vòs!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS VERÁN 2022

A lectura mellora a linguaxe, fortalece a comprensión e alimenta a imaxinación.

Velaquí algunhas recomendacións lectoras para pasar as horas de verán.

APADRIÑAMENTO LECTOR

O pasado día 8 de xuño un grupo de alumnado de 2º da ESO  do IES A BASELLA acudiu ao noso centro para realizar un apadriamento lector ao nosos cativos e cativas de 1º e 2º.

A actividade tivo un éxito rotundo e tanto padriños e madriñas como apadriñad@s e amadriñad@s se sentiron moi satisfeit@s.

Cando rematamos a actividade realizamos un intercambio de agasallos e tod@s saìron do cole cun sorriso na súa cara.

Repetiremos!

APADRIÑAMENTO LECTOR

Repetiremos!

VISITA DO ALUMNADO DO IES A BASELLA

Este mércores recibimos a visita dun grupo de alumnado de 2º da ESO do IES A BASELLA, moitos deles antigu@s alumn@s do noso centro.

Visitaron a biblioteca e elexiron libros adecuados para realizar o apadriñamento lector do noso alumnado o pròximo 8 de xuño.

Estiveron felices de estar no colexio e incluso pediron visitar os mestres que lles deron clase.

Que alt@s e guap@s están!

DÌA INTERNACIONAL DA MULLER

O Día internacional da muller, conmemora cada 8 de marzo a loita das mulleres pola súa participación na sociedade e o seu desarrollo íntegro como persoa en pé da igualdade co home.

Este curso adicamos este Día a investigar sobre mulleres relacionadas co universo ( tema do noso PDI ).

Distribuimos polos corredores do colexio láminas informativas sobre diferentes científicas, astronautas...e demos a cada curso unha serie de preguntas as que

debían atopar resposta.