ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS

EDUCACIÓN VIAL

Non todo vai ser deporte neste curso! Por iso tamén reforzamos as nocións básicas de seguridade vial. Como cada ano, contamos con Maqui para poder levar a cabo esta actividade e así continuar sendo unha "Xeración 0,0".

KENPO

Practicamos Kenpo, unha arte marcial de defensa persoal. Moitas grazas ao gran Sensei Mario, por visitarnos e achegarnos os seus coñecementos!

ANDAINA

Realizamos unha andaina pola contorna, concretamente pola zona do Terrón. O percorrido foi adaptado segundo a idade do alumnado, co obxectivo de fomentar a actividade física diaria.

PRIMEROS AUXILIOS

A semana pasada tivemos a visita das sanitarias do centro de saúde de Vilanova de Arousa. O alumnado de 5º curso puido aprender os pasos a seguir na reanimación cardiopulmonar ou que facer no caso de atragantamento. Queremos agradecer unha vez máis a disposición das sanitarias para facer actividades co noso centro.

INTERNET

Debido a que traballamos diariamente na rede e o alumnado tamén a utiliza no seu tempo libre, consideramos necesario que se empregue con responsabilidade. É por iso que estes días tivemos unha charla de NAVEGA CON RUMBO (por parte dun enxeñeiro informático) e outra de CIBERSEGURIDADE (por parte da garda civil).

DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

O 2 de abril realizamos no colexio diversas actividades para coñecer, falar e concienciar sobre o autismo. Deixámosvos por aquí unha pequena mostra. Esperamos que vos guste!

VISITA LÚA PIÑEIRO

O martes visitounos Lúa Piñeiro, a campeona de España de Taekwondo. Con ela os pequenos de Educación Infantil desfrutaron practicando deporte. Que mellor forma de festexar tamén o día da muller! Moitas Grazas pola visita!

DÍA DA MULLER

Polo día da muller realizáronse distintas actividades. Entre elas unha charla e práctica coa esgrimista Araceli Bugallo e a visita dunha nai que traballa como militar.

CENTRO DE SAÚDE

Onte o alumnado de 6º de Educación Infantil realizou unha visita ao Centro de Saúde de Vilanova de Arousa. O persoal sanitario tiña organizadas unha serie de actividades moi divertidas en cada unha das estacións: enfermería, medicina xeral, pediatría, análises, fisioterapia, nutrición e urxencias. Dende aquí gustaríanos darlles as grazas, por ensinarnos o seu traballo dun xeito tan lúdico. Foi unha visita do máis interesante!

EDUCACIÓN VIAL

Como cada ano, esta semana contamos coa presenza da Policía Local de Vilanova para destacar a importancia da seguridade vial. Maqui, coñecido xa por todo o alumnado, dounos unhas claves para continuar sendo unha xeración 0´0. Coma sempre, moitas grazas!