5º e 6º Curso

MATEMÁTICAS MANIPULATIVAS

O alumnado de 5º curso está a por en práctica algunhas das estratexias traballadas no PFPP (Plan de Formación Permanente do Profesorado) de matemáticas manipulativas. Neste caso, centrámonos na lóxica matemática a través de catro estacións distintas de aprendizaxe.

VISITA A PADRÓN

Con motivo da celebración próxima do Día de Rosalía de Castro, o alumnado de 6º curso de Educación Primaria realizou unha visita á Casa da Matanza (Casa Museo de Rosalía) e ao Xardín Botánico de Padrón.

PARLAMENTO E XUNTA DE GALICIA

O luns o alumnado de sexto curso realizou unha saída a Santiago de Compostela. Alí visitaron as nosas institucións: o Parlamento e a Xunta de Galicia.

A ÚLTIMA VOZ 6ºA

Aquí tedes a última edición do xornal de 6ºA

BIOGRAFÍA PERSOAS IMPORTANTES 6ºA

As alumnas e alumnos de 6ºA contáronnos a vida de diferentes persoas importantes da cultura e a ciencia.

Álbum: 6º -> Biografías persoas importantes

AUTOBIOGRAFÍA 6ºA

As alumnas e alumnos de 6ºA contáronnos máis cousas da súa vida facendo a súa propia biografía.

Álbum: 6º -> Autobiografía

MAI'S WORDWALL

Your classmate Mai has shared this amazing game with you!!

Play it and have a good time.

KAHOOTS

Welcome to our English blog!

We hope you enjoy our every day publications!!

In the 5th and 6th grade we are working with kahoots. They are very funny!

Mai's kahoot

Alicia's kahoot

TAREFAS PARA O ALUMNADO DE 5º CURSO DE EP

Deixamos máis tarefas de parte dos mestres de 5º de EP para que as vaiades facendo pouco a pouco nos vindeiros días. Recordade que no E-dixgal tendes tamén actividades.

TRABALLO DE INGLÉS PARA O ALUMNADO DE 6º CURSO DE EP

Nos arquivos adxuntos tendes distintas actividades para os seguintes días.