XOGADE

A semana pasada participamos nos últimos encontros multideporte entre os coles da contorna. Foi o turno de 4º e 5º de primaria co CEIP de San Roque (Corón).

MULTIDEPORTE

O martes compartimos outra xornada máis de multideporte do programa XOGADE con 3º de primaria. Esta vez visitounos o cole de Vilariño (Cambados) CEIP Enrique Barreiro. Moitas Grazas!!

XOGADE

Continuamos co Xogade e coas xornadas multideporte. Neste caso, o alumnado de 6º curso participou o martes no CEIP Enrique Barreiro Piñeiro de Cambados. Onte foi a quenda do grupo de no noso centro, recibindo ao colexio Conmeniño de O Grove. Podedes ver algunha imaxe da xornada a continuación:

XOGADE

Onte o alumnado de 4º de primaria participou nunha xornada deportiva de Balonmán no Colexio Plurilingüe Abrente. Compartimos xogo co CEIP de Castrelo e CEIP As Bizocas. Pasámolo xenial!

XOGADE

O alumnado de 4º de Educación Primaria gozou dunha xornada de iniciación ao Balonmán, co club Asmubal Meaño. Xa estamos desexando repetir! Moitas grazas a Thiago e a Gustavo.

DEPORTES DE COMBATE

O luns os máis pequenos do colexio gozaron dunha xornada de iniciación aos deportes de combate grazas ao Club Senín de Cambados. Esta actividade está enmarcada no Proxecto de Vida Activa e Deporte do colexio que pretende aumentar o tempo de actividade física en horario lectivo. Pasámolo xenial, moitas grazas Fran Trigo!

LOITA NA ESCOLA

O venres convertémonos en auténticos loitadores e loitadoras! O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º gozou dunha xornada de iniciacióin á Loita Libre Olímpica, coa deportista Lydia Pérez e o seu adestrador Marcos Miragaya. Foi toda unha experiencia! Podedes ver algúns momentos na seguinte recopilación:

LOITA OLÍMPICA

A loita olímpica xunto co atletismo son os deportes de competición máis antigos do mundo. Este venres 13 de outubro, contamos coa visita dunha gran promesa galega, a loitadora Lydia Pérez. Deixámosvos un pequeno vídeo sobre ela e un par de enlaces adxuntos para coñecer máis este deporte.

Enlace 1: Lucha: historia olímpica, reglas, novedades y próximos eventos del deporte de París 2024

Enlace 2: Maider Unda gana la medalla de bronce en los Juegos Olímpicos de Londres.

ACTIVIDADE DE VELA

Continuando coas actividades deportivas e dentro do programa XOGADE, esta mañá o alumnado de terceiro gozou dunha xornada de vela no Real Club Náutico de Sanxenxo. Podedes ver unha mostra a continuación: