CHARLA CONTRA O ACOSO ESCOLAR.

PREVENCIÓN DO ACOSO ESCOLAR.

(19-03-24)

O alumnado de 5º e 6º de educación primaria e de 1º e 2º da ESO tiveron no día de hoxe unha charla acerca da prevención do acoso escolar. Esta charla enmarcase dentro do Plan director da Garda Civil e forma parte dunha colaboración desta órgano co centro educativo. A finalidade é formar ao alumnado na prevención deste problema, dar pautas para a súa identificación-detección, así como para a súa solución no caso de exista algún caso. Algúns dos temas que xurdiron foron: que é acoso? que tipos de acoso hai? Quen é máis vulnerable? Como denuncialo? Todo dende un enfoque de tolerancia cero cara o acoso escolar que temos dende o centro educativo. Aproveitamos para lembrarvos que o centro dispón dun PUNTO LARANXA para denunciar ou comunicar calquera posible caso de acoso escolar. O podedes facer vía mail, na páxina web do centro) ou por escrito (no buzón fisico que hai xunto ao Departamento de orientación).