MAQUETAS "TOWN" 4º E 5º

FAI CLIC NO ARQUIVO ADXUNTO

Reward cards - Tarxetas de recompensas

Neste trimestre cos puntos de Class Dojo o alumnado de 1º, 2º e 3º terá recompensas ao conseguir tarxetas como as que vemos na imaxe. Cada tarxeta, escollida aleatoriamente polo estudante, serálle entregada na clase de inglés ao conseguir 10 puntos en Class Dojo.

Xogo para aprender a ler en inglés

Learn to read é un xogo de Starfall para aprender a ler inglés para Educación Infantil e Primaria

Xogos divertidos en inglés

Xoga e aprende inglés con estos xogos:

Goldilocks and the three bears

Neste enlace poderemos escoitar e ver o seguinte conto: Goldilocks and the three bears

Verb “to be” present & past and activities

Os propongo realizar estas actividades donde podremos repasar el verbo "to be" (presente), en comparación con el verbo "to be" (pasado):  Verb "to be" present and past, activities

Little Red Riding Hood

Neste enlace podedes escoitar o seguinte conto: Little Red Riding Hood

The past of the verb to be: was / were

The past of the verb to be= WAS / WERE

THE TIME

CHINESE NEW YEAR

There are many legends and mythology related to Chinese zodiac and there are various versions and stories popular in different regions.

Distribuir contenido