Participamos en "De 0 a 100"

COPLANT IES A Sangriña La Voz de Galicia

"De 0 a 100" é unha iniciativa da Consellaría de Educación encamiñada a realizar, en colaboración con diferentes centros de ensino e o xornal La Voz de Galicia, entrevistas a empresarios e empresarias galegos destacados pola súa traxectoria e a súa vontade innovadora. Desta maneira, preténdense dar a coñecer entre o alumnado casos de éxito en diversos ámbitos empresariais.

No IES A Sangriña a protagonista da entrevista en que participou o alumnado de Economía de 2⁰ de Bacharelato foi Maria Victoria "Mariví" Álvarez (Presidenta de COPLANT). Este é un proxecto que nace no ano 2004 grazas ao compromiso e unión de cinco viveiros de plantas ornamentais da zona sur de Galicia, establecendo a súa sede e centro loxístico na comarca do Baixo Miño. Xunto á experiencia conxunta e á vocación de atención ao cliente que os caracteriza, ofrecen unha ampla gama de plantas ornamentais en diferentes tamaños e formatos. COPLANT está orientado á comercialización de plantas ornamentais de calidade a nivel nacional e internacional, e está presente nos principais mercados europeos como Francia, Reino Unido, Alemaña, Holanda, Bélxica, Portugal, Italia e Dinamarca.