Seguridade Vial con Daniel Castelo

Seguridade Vial IES A Sangriña

Hoxe tivemos unha visita que xa é todo un clásico no IES A Sangriña, a de Daniel Castelo. Exalumno do centro, pai de dúas das nosas estudantes e, sobre todo, o mellor concienciador e divulgador sobre Seguridade Viaria que poderiamos pedir.

A súa é unhas desas intervencións que se repiten cada ano por resultaren importantísimas, unha vez que só desde a formación e o coñecemento podemos contribuír, entre todas e todos, a reducir as mortes nas estradas. A charla foi, como sempre, moi directa e próxima... chea de exemplos da realidade da nosa contorna. O alumnado asistente; de 1º de Bacharelato, 1º dos Ciclos Medios e FP Dual; está xa próximo a sacar o permiso de condución. Agardamos que as súas palabras e consellos lles sexan útiles cando en breve comecen a conducir... e que xuntos/as fagamos das rúas e estradas uns espazos máis seguros.

Esta actividade está integrada no Plan director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornos. Os obxectivos que se pretenden acadar coas actuacións recollidas no Plan Director, son todos aqueles que procuran dar respostas coordinadas e eficaces a todas as cuestións relacionadas coa seguridade dos alumnos nos centros educativos e os seus arredores, os que fortalecen a cooperación policial coas autoridades educativas, os que pretenden mellorar o coñecemento que a poboación escolar posúe sobre os recursos policiais ou os que fomentan nos rapaces o respecto polos dereitos fundamentais.