Visitamos Innovart

Innovart IES A Sangriña

Onte, unha delegación do IES A Sangriña integrada por alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato visitou Innovart; un evento que aglutina as ensinanzas artísticas, as ensinanzas de idiomas e as ensinanzas deportivas que se imparten en Galicia. Ademais de ver material expositivo puidemos realizar actividades interactivas de: arte dramática, artes plásticas e deseño, conservación e restauración de bens culturais, danza, ensinanzas deportivas, idiomas e música. Houbo tamén concertos, conferencias e espectáculos escénicos.

O noso alumnado en particular participou nos seguintes obradoiros:

• Obradoiro de fotograía. Light Painting (EASD Antonio Faílde).
  • Obradoiro de Estampación (EASD Mestre Mateo).
  • Obradoiro de modelaxe sobre manequí (EASD Mestre Mateo).
  • Aprende a navegar (CIFP Fontecarmoa).
  • Obradoiro de Xoiaría  con refugallo (EASD Mestre Mateo).

Foi unha tarde intensa, enriquecedora e chea de actividades. Por parte do profesorado acompañante non podemos máis que agradecer a implicación e a vontade de aprender, descubrir e facer cousas novas do alumnado ao que tivemos a sorte de acompañar a esta feira.

A continuación, publicamos en pdf algunhas fotografías desta viaxe: