Tecnoloxía

Muiñeira de Acibo

Clic nas seguintes ligazóns para ver os pasos do baile:

A música podes escoitala ou descargala  facendo clic AQUÍ

O papel das materias primas minerais na transición enerxética

O pasado 21 de marzo o alumnado de Tecnoloxía e Enxeñaría I e de Bioloxía de 1 de bacharelato asistiu a esta interesante actividade impartida por Elena Alonso Prieto, directora da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo.

Unha interesante oportunidade de coñecer o panorama actual das formas de obtención de enerxía e os seus requerimentos en canto a materias primas. E unha ocasión mais para concienciamos da actitude de aforro de enerxía e materiais que debemos ter como cosumidores.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Charla: O papel das materias primas minerais na transición ecolóxica

Obradoiro de Intelixencia artificial. Érase unha vez un mundo de datos

Obradoiro " Intelixencia artificial. Érase unha vez un mundo de datos".

O pasado 6 de novembro, celebrando a semana da Ciencia en galego, o alumnado de TIC de 1 de bacharelato disfrutou duns obradoiros conducidos por Raquel Pérez e Moisés Cordeiro, da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da universidade de Vigo. Foi un xeito moi ameno de experimentar cómo aprenden de nós e cómo actúan as intelixencias artificiais que hoxe en día nos rodean.

Tecnoloxía 2° de ESO: seguridade no taller

Recentemente o alumnado da ESO asistiu a unha interesante charla sobre seguridade no taller impartida por Montse Fernández Pedrera, técnico en prevención de riscos, para poderen traballar con máquinas e ferramentas de xeito seguro.

Álbum: Curso 2022/2023 -> Tecnoloxía 2° de ESO: seguridade no taller

Estructuras 2 °ESO

O alumnado de 2° ESO construíu unhas estruturas tan resistentes como para soportar os seus propios pesos, elaboradas con papel!

Álbum: Curso 2022/2023 -> Estructuras 2 °ESO

Charla "Aspectos medioambientais da explotación de recursos"

O alumnado de Tecnoloxía e Enxeñería e de Bioloxía de 1º de bacharelato asistiu o 15 de marzo a esta charla impartida pola profesora da Escola de Minas María Teresa Rivas Brea. Unha interesante descrición de casos reais nos que se traballa na recuperación do medioambiente de xeito compatible coa explotación de recursos. Tamén fixo importantes reflexións sobre as actitudes que deberíamos ter para manter a nosa contorna.

Álbum: Curso 2022/2023 -> Aspectos medioambientais da explotación de recursos

Charla: "A chispa azul"

O martes 20 de decembro o alumnado de 1º de bacharelato de ciencias asistiu á charla "A chispa azul", un interesante percorrido polas distintas formas de enerxía renovable que atopamos no mar, que é un recurso abundante e que temos a man para frenar o cambio climático.
     Organizado pola Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo, foi impartido por Carlos Pérez Collazo, enxeñeiro de minas, profesor do Centro Universitario da Defensa na Escola Naval Militar en Marín, e embaxador do Pacto Europeo polo Clima.

Álbum: Curso 2022/2023 -> Charla: A Chispa Azul

Visita á Salinae

O 25 de outubro e 4 de novembro o alumnado de segundo de ESO acudiu á Salinae, o centro arqueolóxico do areal: un legado romano único no mundo que disfrutamos na nosa cidade. Unha visita didáctica moi amena pola que valeu a pena a camiñata, a pesar da choiva...

Álbum: Curso 2022/2023 -> Visita á Salinae

Navega con Rumbo

O 10 de maio visitounos Daniel Medina, enxeñeiro informático, que falou de ciberseguridade ao alumnado de 2ºESO dentro do programa Navega con Rumbo organizado pola Xunta e o Colexio Oficial de Enxeñeiros Informáticos de Galicia.

Álbum: Curso 2021/2022 -> Navega con Rumbo