Secretaría

Secretaría

Horario de atención ao público
Horario xeral: De 9:00 a 14:00
Teléfonos: 886 111 110 / 886 111 117

 

Solicitude de certificados

Para solicitar un certificado envía un correo á seguinte dirección:

secretariacastelao@gmail.com

Coa seguinte información imprescindible para poder tramitar os certificados correctamente (recoméndase copiar e pegar para ir cumprimentando o correo):

  • Apelidos e nome
  • NIF/NIE ou Pasaporte
  • Correo electrónico de contacto
  • Teléfono de contacto
  • Nome dos estudos realizados (ESO, ESA, BAC)
  • Ano de finalización dos estudos
  • Centro no que se realizaron os estudos (IES Castelao, Bouza Brey, Mariano, Rosalía de Castro ou San José de Cluny)
  • Tipo de certificación solicitada (Certificación académica ou de notas, certificación de estar matriculado ou CELGA)
  • Se é o caso, indicar outro tipo de certificación
  • Idioma da certificación (castelán ou galego)

Despois de dous días hábiles poderás recoller o certificado na secretaría do centro entre as 9:00 e as 14:45. Se non podes acudir pode facelo por ti unha persoa autorizada (se o desexas podes usar este modelo). Teléfonos de contacto: 886 111 110 / 886 111 117

O envío do correo supón a aceptación da nosa política de protección de datos: clica aquí para consultala.

 

Distribuir contido