Novas

Aberto o prazo de solicitude de admisión para o curso 2015/2016. Pica aquí para +info.

Convocadas as probas de acceso ós ciclos de FP. Pica aquí para +info

Rosalía no IES CASTELAO

O 24 de febreiro de 1837 naceu Rosalía de Castro. Para conmemorar o nacemento da nosa poetisa máis  querida e admirada, instituíuse esta data como o  Día de Rosalía.

O 24 de febreiro con Rosalía de Castro

Estes días nos que convivimos con Rosalía para recordar a data do seu nacemento, o 24 de febreiro de 1837, desde a biblioteca tamén queremos facela presente e por iso temos ben á vista a súa obra auroral para as nosas letras:

Hai Cantares gallegos pendurados por toda a biblioteca. Víchelos?

Simbad e os alumnos de 1º da ESO

O 25 de febreiro os alumnos de 1º da ESO reuníronse no salon de actos con Francisco Castro, autor de Chamádeme Simbad, un dos libros de lectura deste curso. O autor contoulles como se foi xestando o libro, a súa preocupación polo mal do Alzheimer e outros aspectos desta emotiva historia protagonizada por Paulo, Simbad o mariñeiro, e o seu avó, que pouco a pouco vai perdendo a memoria.

Ao final da charla, os alumnos preguntaron ao autor algunhas curiosidades sobre a novela e Castro asinou exemplares da súa obra para que os rapaces gardasen un recordo desta experiencia.

Pica na imaxe para ver máis fotos

Ilustrando a Castelao

Tras a votación do alumnado e a deliberación do xurado correspondente, estes que vedes son os debuxos gañadores do concurso Ilustrando a Castelao en cada unha das dúas modalidades:

I) Ilustración do conto O retrato pertencente a Retrincos de Castelao.

O debuxo gañador é de Sara Cayetano Sío de 4º A.

II) Retrato de Castelao.

Teatro: No hay burlas con el amor de Calderón de la Barca

O mércores 25 de febreiro 180 alumnos de 3º de ESO e 1º de bacharelato, acompañados de non poucos profes, tivemos ocasión de asistir no teatro-cine Salesianos á representación dunha interesante adaptación desta comedia de enredo dun dos máximos dramaturgos da época dourada das letras españolas.

2º ESO C e o entroido vigués

Pica na imaxe para ver as fotos.

O pasado 10 de febreiro, os alumnos de 2º ESO C coñeceron, grazas a un obradoiro que se realizou no centro, o Merdeiro, un dos personaxes máis característicos do noso entroido. Ó final do obradoiro, algúns alumnos disfrazáronse de merdeiros.

Imaxes entroido 2015

Pica aquí ou na imaxe para acceder á galería na que se atopan algunhas fotos da celebración do entroido.

Chega San Valentín

O próximo sábado día 14 de febreiro celébrase San Valentín, desde hai moito, DÍA DOS NAMORADOS. Se queres saber por que se celebra ese día... sigue lendo!

Concurso Ilustrando a Castelao

No vestíbulo están expostos os traballos participantes nos concursos "Retrato de Castelao" e "Ilustración do conto de Retrincos". Clica na imaxe para acceder á galería.