Convocatoria de bolsas para cursos de verán de inglés. Pica aquí para +info

Convocadas as probas de acceso ós ciclos de FP. Pica aquí para +info

Visita a Santiago e A Coruña con 1º de bacharelato A e B

Corenta e cinco alumnos de 1º de Bacharelato (grupos A e B) participaron o xoves 26 de marzo cos departamentos de Lingua Castelá e Literatura e de Xeografía e Historia nunha actividade complementaria consistente nunha visita a Santiago e A Coruña.

Saímos de diante do instituto ás 8:30 da mañán e este foi o itinerario que se percorreu:

Anuncios publicitarios TIC

Neste mes de marzo os alumnos da materia de TIC de 1º de bacharelato contaron ca presenza de Mara Sanmartín, que cursa o Máster de Profesorado, quen lles propuxo, entre outras actividades, a realización de varios vídeos publicitarios que debían incorporar, a ser posible, conceptos físicos, químicos e/ou matemáticos.

21 de marzo: Día Mundial da Poesía

biblioteca ies castelaoDía  da  Poesía…  Matemática

O Día Mundial da Poesía foi instituído pola UNESCO en 1999. Celébrase o 21 de marzo, coincidindo coa chegada da primavera, para impulsar o papel da poesía como expresión da capacidade creadora, da liberdade de pensamento, da conexión entre as culturas… que non hemos ver nunca como algo anticuado.

Xa que para este curso o lema das bibliotecas escolares galegas é

“Biblioteca escolar… matemático”

O día da eclipse

eclipse

Como hoxe vivimos unha eclipse moi soada, aproveitamos para recordar ao extraordinario escritor guatemalteco AUGUSTO MONTERROSO como autor da narración que leva ese título precisamente:   El eclipse

Concerto didáctico no Auditorio de Galicia

Pica aquí ou na imaxe para acceder á galería

O mércores 18 de marzo, o alumnado de música de 1º Bacharelao, 3º ESO B e C fomos escoitar un concerto didáctico ao Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela. Tocou a Real Filharmonía de Galicia, una orquestra con instrumentos das familias de corda, vento e percusión.

Homenaxe a Rosalía. 3ºPDC

Homenaxe a Rosalía no aniversario do seu nacemento. Participan os alumnos de 3º PDC.

Entrevistas Historia do Calvario

Alumnos de 2º de bacharelato da optativa Xeografía e Historia de Galicia entrevistan a xente do barrio do Calvario para coñecer os cambios e a historia do mesmo.

Pica aquí para ver máis vídeos

8 de marzo. Día Internacional da Muller

8 DE MARZO

Día Internacional da MULLER

Dende a biblioteca queremos contribuír a facer visible o papel da muller cunha exposición no vestíbulo sobre a presenza de mulleres na ciencia –tamén cunha presentación na pantalla- (vaia o agradecemento a Pilar Ogando por ceder eses materiais), e unha representación do traballo de mulleres de distintos ámbitos na propia biblioteca.

Vai e mira!

As mascotas de 2º ESO A e C

Os alumnos de 2º ESO A e C  faláronnos na clase de Lingua Galega das súas mascotas e animais favoritos. Se queres velos, pica na imaxe. Verás que curriños son.