Información PAU 2016

Procedemento de admisión de alumnado para o curso 2016/2017
Listaxes provisionais de admitidos:

Letras Galegas 2016: Manuel María

O venres 13 de maio, o alumnado de 1º de Bacharelato vai participar nunha sesión con Serafín Marcos para profundizar, dunha maneira divertida, na figura de Manuel María, autor ao que este anos se lle adica o Día das Letras.  Seguro que nolo pasamos moi ben!

23 de abril: Un océano de historias

23abril

Fotos e tríptico das actividades do 23 de abril

Fai clic na imaxe para abrir o tríptico en pdf:

Ligazón a documento en pdf (abre nunha nova ventá)

Fai clic na imaxe para acceder á galería:

Ligazón á galería de imaxes. Abre nunha ventá nova.

Certame das Letras Galegas 2016

Xa se achega a festa das nosas Letras e, coma outros anos, o Departamento de Lingua Galega e o Equipo de Dinamización do centro convocan o "Certame das Letras Galegas 2016".  Poden participar todos os alumnos do centro en calquera das tres  modalidades convocadas: poesía, narrativa e cómic.  Ánimo e sorte!

Preme aquí para ver as bases completas.

Recital AldaoLado

Preme para ver a foto ampliada

O 25 de febreiro no salón de actos do centro, as poetas María Lado e Lucía Aldao presentaron aos alumnos de 2º ESO A e B e a 4º ESO A un recital de poesía nun formato completamente diferente ao habitual. Combinaron o recitado de poemas propios con  música en directo e divertidas historias relacionadas coa súa actividade de poetas ou coa vida mesma.

Día de Rosalía 2016

Preme para ver a foto ampliada

Un ano máis, celebramos no centro  o 24 de febreiro, día en que nace Rosalía de Castro en 1837, realizando diversas actividades co noso alumnado. Este ano, ademais do recitado de poemas nas aulas, os alumnos de 1º e 2º da Eso elaboraron colaxes e caligramas cos versos de “Adiós, ríos, adiós, fontes”, que expuxemos no vestíbulo.

Proxecto Recoméndoche un Libro

Preme na imaxe para acceder ao Proxecto que realizamos en colaboración coa EOI de Vigo e a Biblioteca Pública Neira Vilas.
Dentro deste proxecto está o concurso Ollo de Vidro ao que te invitamos a participar.

O Merdeiro vigués

P1050641.JPG

Coma outros anos, a principios de febreiro volveu visitar o noso centro o personaxe do entroido vigués por antonomasia: o merdeiro. Este curso foron os alumnos de 1º ESO C  os que asistiron á charla que Hadrián e Adriana, do EDNL do Concello de Vigo,  impartiron sobre a orixe, vestimenta  e as actividades propias deste personaxe.

Reparto de froita (2ª semana)

Do luns 15 ao venres 19 de febreiro repartiremos froita entre o alumnado da ESO ao abeiro da actividade cofinanciada pola Xunta de Galicia e a Unión Europea, a través do FOGGA, que pretende fomentar o consumo de froita fresca entre os adolescentes. A froita a repartir será a seguinte:

Luns e venres: Plátano
Martes: Mazá