Chegan as vacacións! Bo Nadal!

Maletas viaxeiras de Poesía e Banda Deseñada

O alumnado e as familias poderán consultar na sala ou levar en préstamo para casa Maletas Viaxeiras que conteñen obras de Poesía e de Banda Deseñada.

Queremos tanto a Julio

El departamento de Lengua Castellana y Literatura homenajea la figura del escritor Julio Cortázar al celebrarse este año el centenario de su nacimiento.

A Batalla de Rande

Na última quincena de novembro están expostos no vestíbulo os traballos realizados en Proxecto Interdisciplinar polos alumnos de 1º ESO B e 1º ESO C sobre a Batalla de Rande.

Átomos e moléculas

No vestíbulo expóñense traballos realizados polo alumnado de 1º ESO A, B e C.

Deformacións plásticas (dobras) e ríxidas (faias)

No vestíbulo do centro expóñense traballos realizados polo alumnado de 4º ESO A e B.

Día en Recordo das Vítimas de Accidentes de Tráfico

Este ano o IES Castelao foi escollido para levar a cabo un simulacro de accidente no cruce entre as rúas Aragón e Jenaro de la Fuente, a continuación tivo lugar unha mesa redonda coa asistencia e participación de moitas autoridades e persoas implicadas no sector que falaron deste doloroso asunto. O acto tivo tamén unha vertente literaria. O alumnado a partir de 4º da ESO fora convocado previamente para crear un microrrelato.

Premio Cervantes 2014

O novelista Juan Goytisolo recibe neste ano o chamado nobel español, o Premio Cervantes, pola súa "capacidade  indagatoria na linguaxe en propostas estilísticas complexas" e pola súa "aposta permanente polo diálogo intercultural"

Na procura dos ... libros prohibidos

Nesta actividade xógase coa presenza das forzas do mal que fan desaparecer certos libros dos andeis da biblioteca. Para averiguar cales son eses libros cómpre resolver certas pistas ...

Lecturas na Biblioteca: Samaín 2014

O xoves, 30 de outubro e o mércores, 5 de novembro celebramos o Samaín 2014, cunha lectura de contos de medo, na Biblioteca.

Día da Biblioteca

O 24 de outubro conmemoramos o día da Biblioteca.

Premiados no concurso do Día da Tradución

Día da Tradución

Tais de 1º ESO-B resultou a gañadora do concurso do Día Internaciónal da Tradución.  Obtiveron tres accésits Claudia (1º ESO-C), Antía (1º ESO-B) e Ana (1º ESO-B).

Premios Nobel 2014

No hall de entrada hai un panel informativo que contén algunhas das novas aparecidas na prensa en relación cos galardonados neste ano.

Exposición do Sistema Solar

Traballos realizados polo alumnado de 1ºESO A-B-C e coordinados por Mónica Vaz Veiga, profesora de Bioloxía e Xeoloxía.

Último traballo de Antonio Giráldez

Presentamos a súa última obra "Vigo y su colonia alemana durante la Segunda Guerra Mundial".