Charlando con Jaureguízar

Preme para ver a foto ampliada Como parte das actividades realizadas no centro para festexar o Día do Libro, o 22 de abril recibimos no noso instituto o escritor Santiago Jaureguízar, que veu  para falarnos dunha das súas novelas, A cova das vacas mortas, lida polo alumnado de 3º ESO no 2º trimestre.

Envía o teu retrato

Estes días temos uns invitados de excepción no vestíbulo. Retrátate con eles e anímate a compartir connosco a túas fotos usando este formulario.

Sara, Jacinto e Víctor xa compartiron a súa; anímaste ti?

Concurso Jóvenes Talentos del Relato Corto 2015

O pasado venres 17 de abril as alumnas Berta e Bárbara de 2º da ESO-A, Valeria e Eva Katerina de 2º da ESO-C, acompañadas da súa profesora de Lingua castelá, Laura Morales López, participaron na  55.ª Edición del Concurso Jóvenes Talentos del Relato Corto, organizado por Coca-cola. O departamento de lingua castelá e literatura valora positivamente o seu traballo e implicación, de forma voluntaria, neste concurso e deséxalles moita sorte a todas elas.

A literatura, de loito

Estamos en abril, achegándonos á gran festa dos libros, e sorpréndenos un ano máis unha mala nova, neste caso por partida dobre. Hai poucos días, o mesmo 13 de abril de 2015 falecían, nos seus respectivos países, o escritor alemán Günter Grass e mais o uruguaio Eduardo Galeano.

Olimpíada Galega de Química

Nas probas da XXXII Olimpíada Galega de Química, celebradas o pasado 27 de marzo, a alumna Raquel Alfonso Rodríguez, de 2ºBach-C, quedou clasificada no posto 2º da demarcación universitaria de Vigo, obtendo por iso unha Medalla de Prata. Parabéns!

Viaxe a Santiago con 1º de bacharelato

O día 11 de novembro os alumnos de 1º de Bacharelato foron a Santiago a visitar a exposición “Arte e Ciencia” na Galería Sargadelos. Tamén resultou moi interesante e foi moi didáctica porque combinaba matemáticas e arte, xustamente cuestións relativas o que se estaba impartindo nese momento na aula.

Viaxe a Porto con 2º de bacharelato

O día 30 de outono realizouse unha visita a Porto cos alumnos de 2º de Bacharelato. En primeiro lugar estivemos na casa da Música, logo no Museo Serralves e por último fíxose unha visita ao centro histórico camiñando.

A visita resultou moi interesante, xa que se trataron temas moi diversos: arquitectura, paixase, historia, acústica....

Xa se achegan as Letras Galegas... con Alonso Montero

O pasado 19 de marzo, o presidente da Real Academia Galega, Xesús Alonso Montero, veu ao noso centro para dar unha conferencia sobre Xosé Filgueira Valverde, autor ao que se lle adica este ano o Día das Letras Galegas.

Alonso Montero expuxo ante o alumnado de 2º de bacharelato a súa visión persoal sobre o eminente polígrafo homenaxeado nesta ocasión. Falounos da súa vida e obra literaria e investigadora, da época que lles tocou vivir aos dous e das experiencias compartidas na defensa da nosa cultura e lingua.

Se queres ver máis imaxes do acto, pica na foto.

Visita a Santiago e A Coruña con 1º de bacharelato A e B

Corenta e cinco alumnos de 1º de Bacharelato (grupos A e B) participaron o xoves 26 de marzo cos departamentos de Lingua Castelá e Literatura e de Xeografía e Historia nunha actividade complementaria consistente nunha visita a Santiago e A Coruña.

Saímos de diante do instituto ás 8:30 da mañán e este foi o itinerario que se percorreu: