Gañadores do Certame Letras Galegas 2016

Certame das Letras Galegas 2016   GAÑADORES

MODALIDADE CÓMIC

1º   PREMIO: Aarón  Hernández, de 4º PDC, por  “Máis terror que desta non haberá”
2ºPREMIO: Julia Alonso, de 4º ESO A,  por “Hortalizas e humanos”

MODALIDADE  POESÍA

1º PREMIO: Iván Fernández López, de 2º Bac C, por “A voz de Gaia”
2º PREMIO: Deserto

MODALIDADE  NARRATIVA

Debido á calidade dos traballos presentados, o Xurado decidiu conceder nesta modalidade, ademais do 1º e 2º premio, un  accésit.

1º   PREMIO: Tais González, de 2º ESO B, por “O reloxo de catro agullas”
2º  PREMIO: Samuel Fernández, de 2º ESO B, por “Seguir vivindo”
ACCÉSIT:  María Carrera, de 4º da ESO A,  por  “Amencer de sangue”

PARABÉNS!

Charla con Santiago Lopo

Preme para ver a foto ampliada

O pasado 5 de maio os alumnos de 1º Bac C, D e E tiveron un ”encontro literario” con Santiago Lopo, autor de Hora zulú, unha das obras de lectura deste curso. O autor foinos contando, a  partir das preguntas do alumnado, como organizou a estrutura da novela, de onde xurdiron as historias,  como preparou e se informou sobre algúns aspectos da trama, os posibles finais…

Letras Galegas 2016: Manuel María

O venres 13 de maio, o alumnado de 1º de Bacharelato vai participar nunha sesión con Serafín Marcos para profundizar, dunha maneira divertida, na figura de Manuel María, autor ao que este ano se lle adica o Día das Letras.  Seguro que nolo pasamos moi ben!

23 de abril: Un océano de historias

23abril

Fotos e tríptico das actividades do 23 de abril

Fai clic na imaxe para abrir o tríptico en pdf:

Ligazón a documento en pdf (abre nunha nova ventá)

Fai clic na imaxe para acceder á galería:

Ligazón á galería de imaxes. Abre nunha ventá nova.

Certame das Letras Galegas 2016

Xa se achega a festa das nosas Letras e, coma outros anos, o Departamento de Lingua Galega e o Equipo de Dinamización do centro convocan o "Certame das Letras Galegas 2016".  Poden participar todos os alumnos do centro en calquera das tres  modalidades convocadas: poesía, narrativa e cómic.  Ánimo e sorte!

Preme aquí para ver as bases completas.

Recital AldaoLado

Preme para ver a foto ampliada

O 25 de febreiro no salón de actos do centro, as poetas María Lado e Lucía Aldao presentaron aos alumnos de 2º ESO A e B e a 4º ESO A un recital de poesía nun formato completamente diferente ao habitual. Combinaron o recitado de poemas propios con  música en directo e divertidas historias relacionadas coa súa actividade de poetas ou coa vida mesma.

Día de Rosalía 2016

Preme para ver a foto ampliada

Un ano máis, celebramos no centro  o 24 de febreiro, día en que nace Rosalía de Castro en 1837, realizando diversas actividades co noso alumnado. Este ano, ademais do recitado de poemas nas aulas, os alumnos de 1º e 2º da Eso elaboraron colaxes e caligramas cos versos de “Adiós, ríos, adiós, fontes”, que expuxemos no vestíbulo.

Proxecto Recoméndoche un Libro

Preme na imaxe para acceder ao Proxecto que realizamos en colaboración coa EOI de Vigo e a Biblioteca Pública Neira Vilas.
Dentro deste proxecto está o concurso Ollo de Vidro ao que te invitamos a participar.