21 de maio: Día da diversidade cultural

O martes 21 de maio festexamos no instituto pola mañá o Día da Diversidade Cultural, así declarado pola Unesco desde 2002 a raíz da Declaración feita un ano antes na que se recolle a importancia de coñecer, respectar e conservar a inmensa riqueza que supón a variedade de culturas que hai no mundo como factor de integración e de inclusión e para un maior entendemento, máxime nestes tempos que corren.

Álbum: Curso 2023/2024 -> 21 de maio: Día da diversidade cultural

Poesía ilustrada de Luísa Villalta

O alumnado de 4º da ESO da materia de Educación plástica e visual, xunto co alumnado de 1º de Bacharelato de Debuxo artístico elaborou esta exposición de poesía ilustrada arredor da autora homenaxeada nas letras galegas 2024, Luísa Villalta.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Poesía ilustrada de Luísa Villalta

Visita do artista David Catá

O vernes 19 visitounos David Catá, artista plástico e músico. Primeiro tivemos unha presentación da súa obra e o seu proceso creativo. Máis tarde, co alumnado de Debuxo Artístico, realizou un taller onde mesturou pintura e fotografía. Encantounos a súa obra marcada por unha forte base conceptual e valor estético.

Alén diso, a súa proximidade e calidez serviu de alento para animar o alumnado na difícil tarefa que é vivir do arte. Esperamos que volvas visitarnos pronto, David.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita de David Catá

Obradoiro de estampación de follas

As aulas de plástica son ben creativas! A semana pasada, o alumnado de Debuxo contou coa visita de Manón, exprofesora de Bioloxía do Centro.
Coas súas explicacións e os seus consellos realizaron un taller de estampación de follas.

Exposición A Baralla en feminino

Polo 8m, o alumnado de 4º da ESO de Plástica e 1º de Bacharelato de Debuxo Artístico realizaron unha exposición, que se pode visitar na entrada do centro. Ambos os grupos reconverteron as cartas da baralla, dándolles unha lectura en clave feminista.

Álbum: Curso 2023/2024 -> A baralla en feminino

23f Día de Rosalía de Castro

Un 23 de febreiro de 1837 nacía Rosalía de Castro en Santiago de Compostela. Ela é o emblema de Galicia, a muller que conseguiu facer historia e, o máis importante, mudar o rumbo da historia. Xa coetáneos do seu tempo, coma Curros, lle dedicaban versos que describían a brillante figura que era: unha muller “que tiña na fronte unha estrela e no bico un cantar”.

Álbum: Curso 2023/2024 -> 23f Día de Rosalía de Castro

Visita á exposición Helmut Newton

O alumnado de 4º da ESO e 1º de Bacharelato visitou a exposición Helmut Newton, na Coruña. Puideron deleitar en primeira persoa a calidade da obra do fotógrafo alemán. Ademais, realizaron un obradoiro de fotografía nun estudio profesional.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita á exposición Helmut Newton

Escribir bodegóns con arte

Continuamos con outra achega ao noso proxecto Escribir con arte.

Escribir con Arte: O movemento

Primeiras mostras do alumnado de Educación Plástica para o proxecto Escribir con Arte. Nelas abordan a temática do movemento.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Escribir con Arte - O Movemento

Teteiras na biblioteca

Desde o curso 2019-2020 grazas á iniciativa do departamento de Educación Plástica e Visual temos ocasión de contemplar exposicións de debuxos do alumnado nas mesas da biblioteca.

Neste momento pódese ver unha dedicada a TETEIRAS, do alumnado de 2º de bacharelato.

Quen a queira ver, que vaia axiña porque logo vén a seguinte, xa chama á porta...

Álbum: Curso 2021/2022 -> Teteiras na biblioteca