Actividades (FR)

Teatro en francés

O alumnado de francés da ESO e do Bacharelato foron ao teatro para ver a obra “Les trois mousquetaires” da compañía BHM. Pasárono moi ben e mesmo participar e puxeron a proba o seu talento!

Petit message d'adieu aux élèves de Français de la 2e année de Bacharelato 2021-22

DE LA PART DE LA PROFESSEURE DE FRANÇAIS María José F. Bañuelos

pour les élèves de la 2Bacharelato et 1e et 2Bacharelato de Adultos

Chers et chères élèves de Français,

Petit message d'adieu aux élèves de Français. Année scolaire 2021-22

DE LA PART DE LA PROFESSEURE DE FRANÇAIS María José F. Bañuelos, aux élèves de la 1ESO A/C, la 2ESO A et la 3e ESO A/C

Chers et chères élèves de Français,

Vídeo: Visita do alumnado do Lycée Gustave Eiffel

Neste vídeo lembramos a visita que nos fixo recentemente o alumnado do Lycée Gustave Eiffel:

Fotos do intercambio co Lycée Gustave Eiffel

O pasado mes de marzo un grupo de alumnado do noso IES visitou o Lycée Gustave Eiffel de Bourdeaux nun intercambio lingüístico que continuará coa chegada ao noso centro do alumnado francés. Aquí vos deixamos algunhas fotos da viaxe.

Álbum: Curso 2018/2019 -> Intercambio franco-español co Lycée Gustave Eiffel 2019

Blogue Castelao-Eiffel;Eiffel-Castelao

As profesoras María José Fernández e Manón Funes realizaron este blogue (podes acceder a el clicando aquí ou na imaxe) no que recollen artigos relacionados co intercambio de alumnado entre o noso IES e o Lycée Gustave Eiffel de Bourdeaux.

Travail sur ton séjour à Bordeaux

Raconte ton séjour à Bordeaux

Voici le petit dossier que je vous ai préparé pour pouvoir bien organiser  les souvenirs les plus importants  et les aspects que tu as le plus aimés pendant ton séjour à Bordeaux.

Conseil:

Traballos sobre Verne (Francés)

Traballos do alumnado de Francés arredor da vida e obra do autor.

L'arrivée du Nautilus dans la Ria de Vigo

150 ans de l'arrivée du Nautilus dans la Ria de Vigo

En effet, Jules Verne consacre le chapitre VIII de la deuxième partie de son roman "Vingt mille lieues sous les mers" à notre Ría de Vigo, sous le titre "La baie de Vigo".

L'exposition avec le travail de nos élèves

Les affiches des élèves

Pour commencer, voici les petites affiches des "Nautilards" de la 2année de ESO A.

Ils ont représenté le capitaine Nemo en dessins faits par eux-mêmes, ou à l'aide de quelques images tirées surtout de google et du site