Física e química

Científic@s en prácticas

Nesta segunda etapa do programa Científic@s en prácticas visitamos o IIE (Instituto de investigación de Mariñas). En concreto, achegámonos ao grupo de investigación de fotobioloxía e toxinoloxía.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Cientific@s en prácticas no IIM

Charla sobre os experimentos da dobre fenda de Young

Charla sobre os experimentos da dobre fenda de Young.

O alumando de 2º de Bach aprendeu como construír, escoitar e reproducir o experimento de Young con materiais moi sinxelos.

Elas fan Cientec

O 11 de de febreiro conmemórase o Día da muller e da nena na ciencia. Un grupo de alumnas de 3º e 4º da ESO participaron nos obradoiros Elas fan CienTEC organizados polas investigadoras do CIMBIO.  Deste xeito puxeron en valor o talento feminino e o avance científico.

Estas xornadas están apoiadas pola Unidade Científica da Universidade de Vigo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Elas fan Cientec

Detección e prevención do VIH

O alumnado de 1º de Bacharelato recibiu unha charla formativa arredor da prevención e detección do VIH.

Gañadores do concurso Científico do IES Castelao

Xa temos gañadores do Concurso Experimentos Científicos do IES Castelao

Grazas a todo o alumnado que participou!

Científic@s en prácticas

O noso alumnado de 3 da ESO deu o seu primeiro paso no programa Científic@s en prácticas.

A primeira actividade consistiu nunha charla impartida por José Luís Garrido, un dos investigadores do Instituto de Investigacións Mariñas de Vigo.

Alexandra Alonso gaña o concurso de Ciencia Brillante

A alumna Alexandra Alonso Simón de 1º de Bacharelato gañou o concurso de deseño de luces de Nadal científicas organizado polo IIS Galicia Sur e o Ministerio de Ciencia e Innovación.

O IES Castelao participa no programa Ciencia Brillante, xunto co departamento de Física e Química. O alumnado achegarase ata o Hospital Álvaro Cunqueiro para ir ata os laboratorios e facer experimentos.

A súa proposta, titulada A Vacina, ten forma de lámpada-vacina e representa a preparación destinada a xerar inmunidade adquirida contra unha enfermidade.

Concurso sobre A Táboa Periódica

Entre os alumnos participantes no concurso sobre a táboa periódica, resultou gañador Iago Gil Vicente, que non tivo erro ningún nas respostas.

Entrega de premio a Iago

Vémolo recollendo o premio de mans da súa titora e profesora de Física e Química.

Parabéns ! !

Ano internacional da táboa periódica

A UNESCO estableceu 2019 como o Ano Internacional da Táboa Periódica.

Neste contexto, a Facultade de Química da Universidade de Santiago de Compostela, organizou un concurso de carteis sobre “A Táboa Periódica e Galicia”.

Tres alumnos deste centro, de 1º de bacharelato B, Álvaro Aira Guerrero, Emma López Prado e Xoel  Moure Rivera animáronse a participar, cun cartel realizado sobre o sodio, contando coa colaboración dos profesores Marta Álvarez Pérez e Antonio Giráldez Lomba, sendo titorizados por Isabel Acuña Mata.

Obradoiro "Misión Futuro"

Os días 5 e 12 de febreiro alumnado de 4ºESO e 1º de Bacharelato participou no obradoiro "Misión Futuro - Ciencia Divertida" da fundación Mapfre, unha actividade organizada polo departamento de Economía.

Álbum: Curso 2018/2019 -> Obradoiro Misión-Futuro