Buscando ouro no IES Coruxo

O pasado luns 18 de marzo pola tarde o alumnado de 2º ESO tivo a oportunidade de descubrir ás diferentes técnicas que se usaban tradicionalmente para a búsqueda de ouro.

Na aula de Ciencias do Instituto e coa guía dun experto  nestas labores, o alumnado pudo aprender a buscar ouro. Para elo dispúxose dunha cuba xigante e se utilizaron diferentes aparallos como pratos especiais para a búsqueda de pepitas, tal e como se pode observar nas fotos.

O fin último da actividade non só era evidentemente atopar ouro (a pesar de que sí atopasen ouro), senón aprender dun xeito manipulativo ás diferentes técnicas de búsqueda de ouro e comprender á importancia deste metal non só na xoeiría, senón noutras moitas cousas esenciais.

Para mostra da búsqueda de ouro este vídeo:

A actividade foi posible grazas a labor e esforzó persoal de Gustavo de Xeografía e Historia e de Begoña de Física e Química.

Comezando.jpeg207.8 KB
Explicando.jpeg140.83 KB