Lingua castelá

Asistindo á representación teatral dunha obra maestra: "La casa de Bernarda Alba"

O pasado 10 de abril alumnado de 4º da ESO asistiu á representación da obra "La casa de Bernarda Alba" no cine Salesianos de Vigo.

Esta obra de Federico García Lorca (poeta, dramaturgo e prosista da xeración do 29), desenvólvese en tres actos e trata temas como a opresión e a sociedade patriarcal da España de principios do século XX.

A actividade, programada polo departamento de Lingua Castelá e Literatura, é a representación dun libro que lerán no 3º trimestre na materia de Lingua Castelá e supón unha oportunidade para motivar á lectura desta obra, unha vez vista a representación teatral.

Noraboa a nosa premiada no XIII Concurso Nacional Verso en Lúas!

A nosa alumna María Tatiana Del Río García gañou o 3º premio do XIII Concurso nacional de Creación "Avelina Lamas", consistente na creación dunha portada orixinal a partir dun texto literario.

Previamente e, nas materias de Lengua e Literatura Castellana e en colaboración co Departamento de Tecnoloxía na materia de Intelixencia Artificial para a Sociedade e Dixitalización, fixeron unha actividade consistente na elaboración de portadas dos libros que están a ler en Lengua Castellana en 4º ESO.

Houbo portadas fantásticas e unha delas resultou premiada…con este tipo de actividades trátase de introducir novas metodoloxías na aula, máis novidosas e atractivas para o alumnado e, se ainda por riba hai premio, mellor que mellor…

Noraboa á nosa premiada!! Noraboa Tatiana!!!

Programación curso 22-23

Lingua Castelá