Educación física

Aprendendo a patinar

A semana pasada e o longo de dous días (martes e xoves) o alumnado de 1º ESO e 2º ESO tivo a oportunidade de aprender a patinar sobre unha pista de xeo provisional instalada na praia de Samil...

Tras unha andaina pola Xunqueria do Lagares dende o Instituto chegaron a pista de patinaxe e pasaron unha mañá divertida e aprendendo a patinar coa axuda do profesorado e os monitores que estaban na pista.

Esta actividade foi organizada polo departamento de Educación física e estiveron acompañados en todo momento por algunhas das súas profesoras e profesores que lle dan clase.

Fomentando os deportes tradicionais: os bolos celtas. CP Innova EDUSaúde

Dende o IES Coruxo queremos apostar polo fomento dos hábitos deportivos no alumnado dada a importancia que ten e terá o deporte na súa saúde física e mental (xestión das ansiedade e estrés, control das emocións, etc.). É, claramente, unha das señas de identidade do Instituto.

Dentro desa mesma liña ademáis dos deportes que xa practican habitualmente, tratamos de promocionar o coñecemento doutros deportes tradicionais e inclusivos, como son os bolos celtas.

Por iso, o pasado xoves 30 de novembro pola mañá todas as alumnas e alumnos de 1º ESO tiveron a oportunidade de asistir a un obradoiro impartido pola Federación Galega de Bolos co fin de coñecer un dos nosos deportes tradicionais.

Esta e outras actividades relacionadas cos deportes tradicionais e inclusivos se promocionarán ao longo do curso para que o alumnado coñeza as diferentes alternativas deportivas e, en definitiva, aficionalos a práctica deportiva en xeral, seguindo unha das liña dos contratos programas que puxemos en marcha, como é o CP Innova EDUSaúde.

Programación curso 22-23

Educación Física