Latín e Grego

Participando no Festival de Teatro Grecolatino de Tui

O pasado 20 de febreiro, o alumnado de Latín de 4º ESO e 1º Bacharelato asistitu ó Festival de Teatro Grecolatino celebrado na cidade de Tui.

Tras unha visita guiada pola cidade fronteriza de Tui, ó seu casco vello e a súa catedral-fortaleza asistiron, no Teatro municipal de Tui, á obra de teatro de Antígona, de Sófocles. Logo, para xantar cruzaron a ponte ata Valença do Minho, ó outro lado da beira do Miño.

Experiencia cultural e “grecolatina” no IES Coruxo.

Visitando as salinas romanas de “Vico Spacorum”. Qué herdamos da antigua Roma?

As excavacións realizadas nos últimos anos revelan o descubrimento de importantes restos romanos na cidade olívica e, algún arqueólogos, consideran que é a segunda cidade de Galicia (despois de Lugo) onde máis restos romanos apareceron en Galicia.

Un destes vestixios son as Salinae Romanae ubicadas na rúa Rosalía de Castro, a única salina marina de evaporación solar conservada e musealizada de todo o Imperio Romano

O noso alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato de Latín tivo a oportunidade de visitalo o pasado 17 de xaneiro e puideron ver de cerca permite o funcionamento dunha instalación salinera romana, comprender a importancia da sal naquela época facendo un  percorrrido guiado por as salinas.

Programación curso 22-23

Latín e Grego