INICIO CURSO 2014-2015

A presentación do alumnado terá lugar o día 15 de setembro ás 11'15. A esta hora todo o alumnado deberá estar presente no instituto.

Haberá transporte escolar, sairá das cabeceiras das liñas sobre media hora antes da presentación (10'35-10'45 aproximadamente)

As 12 sairán os autobuses de volta para casa.

Calendario exames de setembro

No arquivo adxunto tedes o calendario de exames de setembro.

O día 1 de setembro pola mañá serán os exames de materias pendentes de cursos anteriores, excepto Inglés e Educación Física que serán o día 3.

Os exames de materias suspensas do curso actual serán a partir do día 1 pola tarde.

Libros de texto 2014-2015

Achégase a lista de libros de texto para o curso 2014-2015

ATENCIÓN: MATEMÁTICAS 1º BAC, MATEMÁTICAS APLICADAS 1º BAC, MATEMÁTICAS 2º BAC E MATEMÁTICAS APLICADAS 2º BAC NON SE DEBERÁ COMPRAR LIBRO ATA O INICIO DAS CLASES

Entrega de notas curso 2013-2014

A entrega de notas será o día 25 de xuño ás 10'00. Non haberá transporte escolar.

Boas vacacións a todos e todas.

A algúns verémolos en setembro (publicaremos as datas e horas de exame nesta web), e a todos verémolos o 15 de setembro, día que comezan as clases do curso 2014-2015. Ata entón, un saúdo

Clase práctica de pintura a pastel

O mércores día 11 o noso alumnado de 4º ESO plástica tivo unha clase práctica ao aite libre de pintura ao pastel. Todo un éxito

Elena Gallego no Club de Lectura do IES Coruxo

Encontros #Dragal @Xerais no IES de Coruxo con Elena Gallego

Acto despedida 2º BACHARELATO

Espazo de lectura

Axuda libros de texto

Publicada axuda para libros de texto curso 2014-2015

Fai clic na imaxe

imaxe gratuidade solidaria

Creando camiños

Imaxe do instituto

Máis información en farodevigo ou facenco clik no seguinte enlace

Viaxe didáctica a Compostela

O alumnado de 2º BAc da modalidade Historia da Arte fixo realizou unha visita didáctica a Santiago. Viaxaron acompañados polas profesoras Ana González e Carme García

23 de ABRIL LECTURA DO QUIXOTE

Hoxe producise, durante os recreos, a lectura pública de textos de Don Quijote de la Mancha por parte do alumnado do centro.

Noraboa aos lectores e aos organizadores deste gran evento