Reserva de praza/Matrícula

Admisión de alumnado para o curso 2024-2025

Finalizado o proceso de reserva para o alumnado dos centros adscritos (todo o alumnado dos centros adscritos con solicitude de reserva para 1º de ESO foi admitido), ábrese o prazo do procedemento de admisión entre o 1 e o 20 de marzo, ambos os dous incluídos.

O alumnado procedente doutros centros presentará unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. Dita solicitude poderá presentarse:

• De xeito telemático a través da aplicación admisionalumnadono menú: 2. Solicitudes – 2.2 Admisión – 2.2.2 Crear

• Na secretaría do centro, en horario de 08:30 a 14:00 horas, entre os días 1 e 20 de marzo. Para axilizar os trámites, poden descargar o documento Admisión e traelo xa cuberto.

LISTADO DE VACANTES PARA O CURSO 2024-25:

CURSO VACANTES
1º ESO  2
2º ESO  1
3º ESO  0
4º ESO  6
1º Bac. Ciencias e Tecnoloxía  0
1º Bac. Humanidades e CCSS  0
2º Bac. Ciencias e Tecnoloxía  0
2º Bac. Humanidaes e CCSS  0

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO, PRAZOS DE SOLICITUDE E RESOLUCIÓN: Prema AQUÍ

LEXISLACIÓN QUE REGULA A ADMISIÓN: Prema AQUÍ

• Decreto 13/2022, polo que se regula a admisión do alumnado.
  • ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado.
  • Instrucións da DXCRH sobre o desenvolvemento do proceso de admisión para o curso académico 2024-25.