Pazo Baion e Corte Inglés o Ciclo Superior coñece empresas punteiras.

O luns 23 de xaneiro os nosos compañeiros do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais volven outra vez a sair da aula para coñecer de primeira man  dúas empresas  das que poderán aprender moito.

PAZO BAIÓN

Pazo Baión no val do Salnés, propiedade de 30 hectáreas de superficie posúe viñedos espectaculares. Mais a visita a Pazo Baión, non se reduce meramente á visita da bodega, consiste nunha ruta con encanto pola singular finca.

A visita iniciase diante do Pazo, cunha explicación da historia do mesmo; segue cun paseo polos viñedos; de seguido visítanse as instalaciones da bodega, explícase o proceso de vinificación do Albariño Pazo Baión e finaliza cunha cata.

Tendo en conta a espacialidade dos nosos alumnos comentarase polo miúdo o proceso de comercialización e de marca do viño Pazo Baión

CORTE INGLÉS. COMPOSTELA.

Os nosos alumnos e os seus profesores serán recibidos no Hall Principal en Planta Baixa por Agustín Esteban, responsable da Sala Hipermercado e Orlando Codesido, responsable de Loxística de El Corte Inglés Santiago.

Presentarase  o sistema de implantación do surtido no lineal así como o proceso de almacenamiento e distribución de productos.