Coñecendo a natureza próxima: Rota polo Mandeo do alumnado de 1º ESO

Un ano máis o Departamento de Educación Física ofrece aos nosos alumnos e alumnas de 1º da ESO a oportunidade de realizar unha saída á natureza máis próxima que servirá a este alumnado para coñecela mellor e para coñecerse.

Trátase dunha saída ao val de Mandeo consistente nunha ruta circular que parte de Espenuca  e retorna ao mesmo lugar logo de pasar por lugares como O Zarzo ou Chelo.

O martes 24 de maio partiparán na saída os alumnos e alumnas dos grupos A e C e o luns 30 os grupos B e D

IES Francisco Aguiar no río Mandeo. on PhotoPeach

Axudas para adquisión libros de texto. Curso 2016-2017

FORON CONVOCADAS AXUDAS PARA

ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR  e  para a

PARTICIPACIÓN  NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

PARA O CURSO ESCOLAR 2016/17

Dependendo do curso,  ao alumnado asignaráselle automáticamente o tipo de axuda de libros a recibir.

• Alumnado de 1º e 3º de ESO:   Fondo solidario de libros de texto
  • Alumnado de 2º e 4º de ESO:   Axudas para adquirir libros de texto:
  • Alumnado matriculado en ESO: Axudas para adquirir material escolar:

Prazo de presentación de solicitudes: Do 18 de maio ao 23 de xuño

A solicitude é única para todo tipo de axudas (segundo o Anexo I) e poderá recollerse na secretaría do centro, tamén estará dispoñible no portal educativo (dirección http//www.edu.xunta.es )  O resto da información poderá consultarse no DOG nº 92, do 16 de maio de 2016 (enlace)

Hora de LER 23 a 27 de maio. 31ª SEMANA [1ª SESIÓN]

31ª SEMANA [1ª SESIÓN]

Que pode andar a ler esta estrana criatura saída do maxin de Hieronymus Bosch

Se é que se deixa guiar polas nosas suxestións, pode que un conto de Jean Ferry ou de Vladímir Kaminer.

Chegou aos nosos oídos...Mencía Rey Pardo premiada no concurso Coca Cola

Chegou aos nosos oídos...que a alumna de 2º da ESO Mencía Rey Pardo resultou premiada entre os tres mellores traballos no sector de a Coruña do VIII Concurso Coca-Cola de Novos talentos na modalidade de Relato Curto.

Derradeiro Club de Lectura de 2º BAC. Crónica de Noelia Barbeito

O pasado venres 22 de abril celebrouse a última reunión do club de lectura presencial de 2º de Bacharelato, despois de ter quedado en varios recreos al longo do curso para realizalo.

Nesta ocasión se proxectou a curtametraxe de Áchero Mañas, "Paraísos Artificiles", que conta as experiencias dun rapaz con distintas drogas. Este, atópase nunha clínica e recorda o primeiro que o fixo sentir nese paraíso no que el di estar cando consume drogas, as voltas que lle daba o seu pai cando era neno. Despois, os recordos pasan á sensación que sentía cando esnifaba pegamento, pero isto foi aumentando cando comezou a fumar hachís, pero non sería nada comparado co LSD, que o facía pasar por todo tipo de alucinacións, malestares..., ata chegar a ese paraíso que el buscaba, que se representa nunha escena moi significativa no corto, onde el aparece rodeado de pétalos de rosas. Finalmente, a heroína, aínda que xa di que el é así, que está farto de todo, e que xa lle da igual morrer. Esta é a escena final, a da crucifixión nunha xeringa, moi impactante, como metáfora de que iso é o único que o sostén. É a imaxe dunha persoa acabada, sen ganas de vivir, que non busca pracer noutra cousa que non sexan as drogas.

Este corto foi moi impactante, polo simple feito de que non é un alegato contra as drogas, senón que as presenta como o que realmente son , os efectos que producen e o que fan sentir, pero en ningún momento as critica, simplemente deixa a elección de cada un; por iso a toda a clase nos deixou boquiabertos.

Noelia Barbeito

Espazos Baleiros. Un traballo para Fotografía en Curso. 2015-2016

Un dos primeiros traballos neste curso dos alumnos de 3º da ESO que están a participar no Programa Fotografía en Curso, coa coordinación d o profesor de Educación Plástica,  José Manuel Rey Bao

Hora de LER 18 a 20 de maio. 30ª SEMANA [6ª SESIÓN]

30ª SEMANA [6ª SESIÓN]

Nesta mini(semana) haberá que andar a presa para rematar de ler os

contos de Séchu Sende e Julio Llamazares.

Ilustración: Sarah Sewell Hayden

Parabéns para Inés e Amaia no VI Concurso de Creación Literaria

Nunha soleada mañá do Día das Letras Galegas  facíase entrega na Aula de Cultura "Xulio Cuns" de betanzos, dos galardóns concecidos no VI Concurso de creación Literaria do Concelo de Betanzos.

Nesta edición, de novo, o "Aguiar  volveu brilar da man das súas alumnas . Na modadlidade de bacharelato alzábase co primeiro premio a alumna de 1º BAC Inés López e cun accesit outra das nosas alumnas Amaia Tomé