Benvidos e benvidas á páxina web do IES "Francisco Aguiar" de Betanzos

(web antiga do IES Francisco Aguiar)

Curso 2014-2015.

• Setembro. Calendario de exames e avaliacións  (enlace)
  • Setembro. Matrícula                                             (enlace)
  • Libros de texto e outros materiais escolares                                           (enlace)

Chegou aos nosos oídos....Lidia Gómez presenta novela premiada

Chegou aos nosos oídos....que  o mércores 20, ás 20 horas, presentarase na Libraría Biblos de Betanzos o 9º Premio Biblos-Casa Grande do Bachao de novela para menores de 25 anos, que na súa última edición gañou a betanceira e ex alumna do Aguiar,  Lidia Gómez Martínez.

Boa ocasión para compartirmos con Lidia  este momento tan especial e apoiar o lanzamento dunha xovencísima escritora que se fixo co galardón cando tiña só 19 anos. No acto estará arroupada pola anterior gañadora e membro do xurado que lle concedeu o premio, a pontevedresa Iria Morgade Valcárcel, autora de "Verbas no ar". Pero estarán presentes tamén moitos dos outros gañadores, algúns recoñecidos.

¡NORABOA!

RESULTADO DA VALORACIÓN DAS OFERTAS PARA A ADXUDICACIÓN DO CONTRATO DA CAFETERIA DO IES FRANCISCO AGUIAR

VALORACIÓN DAS PROPOSTAS PARA ADXUDICACIÓN DO CONTRATO DA CAFETERIA

Proposición oferta económica. Canon anual

40 ptos.

Proposta de metodoloxía. Plan de negocio

10 ptos.

Persoa ou equipo de traballo asignado

15 ptos.

57,97

D. Gonzalo Sánchez Arias

52,86

Contra esta resolución pódese presentar reclamación ante a Dirección do centro ata o día 22 de xullo de 2014 ás 13 horas

Betanzos, a 05 de xullo de 2014

Chegou aos nosos oídos...Raquel Vázquez na Fundación Antonio Gala para Xóvenes Creadores

Chegou aos nosos oídos....que a nosa ex alumna -e activa colaboradora coa Biblioteca neste curso- Raquel Vázquez foi seleccionada para participar na convocatoria para o curso 2014-2015 da Fundación Antonio Gala para Xóvenes creadores . A Fundación Antonio Gala convoca anualmente prazas de aloxamiento e manutención para xóvenes creadores de entre dezoito e vintecinco años en lengua castellana. O obxectivo fundamental destas axudas é formalos na idea de que todos deben enriquecerse coa convivencia.

Chegou aos nosos oídos...Carlos Arévalo no Campionato de Europa de piragüismo

Chegou aos nosos oídos ... que o ex do Aguiar, Carlos Arévalo, participará esta fin de semana xunto ao lucense Isaac Toro no Campionato de Europa a celebrar en Brandeburgo na modalidade de K2 200 metros.  E un mes máis tarde no mundial que se celebrará en Moscú na proba de relevos.

“He renunciado a muchas cosas por cumplir mi sueño”, recoñece. “Si miro a mis compañeros de clase en Betanzos, muchos están en la universidad, salen por las noches, quedan con los amigos… yo no puedo hacer nada de eso”, continúa. Pasa o inverno concentrado en Asturias e o verán, de competicións. “Solo tengo septiembre como mes de vacaciones, pero todo el esfuerzo merece la pena por cada competición a la que vamos o por cada medalla”

¡SORTE PARA CARLOS!

el boletín coruñés

PLAN DE MELLORA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

O verán difícilmente podería comezar mellor . Sorprendido

¡E non! Non nos estamos a referir ao aspecto meteorolóxico, por suposto. Chora

Resulta que con data 3 de xullo do presente o proxecto presentado polo Equipo da Biblioteca do IES Francisco Aguiar aparece na relación provisional de centros aos que se lles concede a incorporación ao PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES 2014-2015.

PICAR NA IMAXE  PARA OLLAR CON MAIOR RESOLUCIÓN

Os que seguistes a páxina web este curso sabedes que esta concesión non cae por casualidade.

É o resultado dun traballo de varios anos, de moitas persoas e, nomeadamente,  do mágnífico impulso que o pasado curso se deu á nosa biblioteca : cambio de localización e modernización do equipamento, saída ás redes sociais (facebook, e blogue "alto risco") , clubes de lectura de alumnos e de adultos, Tempo de Ler con suxestións semanais de lectura, certames e concursos....

Novo número da nosa revista de banda deseñada

Como cada ano, xuño chega co novo número da nosa Revista de Banda Deseñada, neste caso o número 7.  Informacións técnicas, a obra de Sarela Lorenzo e suxestións do alumnado de 3º.

As cuñas publicitarias de 4º da ESO

Nunca é boa nova precindir, e menos por enfermidade, dunha compañeira como Uxía. Mais nesta ocasión non saimos perdendo no cambio, no seu lugar veu Avelina Pichel que foi unha activa dinamizadora no instituto.

Presentamos aquí unha mostra do seu traballo coa rapazada de 4º da ESO: Dúas cuñas publicitarias para radio. Bo humor e simpatía a raudais.