Premios a dúas alumnas no Concurso de Relato Curto CocaCola

O pasado venres 22 de maio fíxose entrega en Baiona dos Premios de Relato Curto que cada ano convoca CocaCola ( e no que xa particiPamos con bos resultados noutras edicións).

Acompañadas polas súas familias, e pola nosa compañeira Carme Suárez Moledo,  compareceron dúas alumnas que resultaron premiadas :

1º premio  para Paula Sánchez Regueiro
3º premio  para Violeta Silva Sánchez

Temos que recoñecer que a colleita de premios literarios deste ano está a ser especialmente abondosa:

Amador Manuel Torre Amado gaña os premios de relato curto e poesía no concurso Letras Galegas de Miño.

Julia Nieto, Clara Rodríguez e Sara Parga no certame literario convocado polo Concello de Betanzos polas Letras Galegas

Amaia Tomé, premio literario da Fundación Meninos

Violeta Sánchez (1º premio), Julia Nieto Mantiñán (2º premio) e Alberto Gómez Perales (3º premio) coparon os Premios Palacete que convocou o emblemático hotel de Betanzos.

Non esquecemos  o premio co que recentemente foi galardoado o profesor Óscar García co seu poema "Ubicuidade e Ucronía".

E mesmo atrevémonos a dar como primicia que está a punto de presentarse un libro  de microrrelatos elaborado por un nutrido grupo de máis de trinta dos nosos alumnos/as e coordenado polo profesor Francisco Rodríguez Coloma e a ex alumna  Raquel Vázquez.

Todo isto levou ao autor destas liñas a recordar o que recentemente declaraba nunha entrevista outro ilustre ex alumno Óscar Loureda, vicerreitor da Universidade de Heidelberg.

"Algunos profesores se quejan de que los estudiantes leen poco. ¿Está de acuerdo?

-Cualquier estudiante lee continuamente en su teléfono, en su tableta, en la pantalla de su televisión, habría que preguntarse por la calidad de los textos, por la organización de esas fuentes de información, etc. No soy tan pesimista, quizá se lea menos, lo que pasa es que se edita más y se lee de otra manera. Más preocupante es la tendencia, muy notable, a escribir menos.

Congrátulemonos daquela !

No Aguiar lemos (véxanse as semanais propostas de Hora de Lectura) e escribimos ( e con bos resultados)

PARABÉNS, PAULA E VIOLETA

Chegou aos nosos oídos...Óscar García Ramos.Premio de Poesía María Mariño polo seu poema "Ubicuidade e Ucronia"

O noso compañeiro, profesor de Lingua e Literatura Galega, Óscar Garcia Ramos, recibíu o premio de Poesía María Mariño polo seu poema "Ubicuidade e Ucronía".

¡Parabéns!

Venres 22 de maio. Remata a fase formativa do programa "Fotografía en Curso"

Hoxe, venres 22 de maio remata unha experiencia moi enriquecedora para unha parte do noso alumnado. Durante máis de seis semanas o alumnado de 4º da ESO C e parte de B participaron no programa de "Fotografía en Curso" que organzou o Departamento de Educación Plástica coa colaboración do CGAI.

O profesor José Manuel Rey Bao e o fotografo Tono Mejuto estiveron coordenando e impartindo docencia, guiando miradas educando sensibilidades e dando a coñecer técnica.

Logo distas semanas hoxe toca  poñer todo o traballo sobre as mesas e pensar como e onde dalo a coñecer. Polo que puidemos ver nos previos o material é moi subliñable.

Quedamos en impaciente espera.

Calendario fin de curso

Xúntase arquivo co calendario deste fin de curso 2014-2015

Mércores 20 e venres 22. Saída ás Fragas do Eume

O departamento de Educación Física programa para os vindeiros 20 e 22 de maio senllas saídas didácticas co alumnado de 2º da ESO para visitar as Fragas do Eume.

Ocasión, novamente, para coñecer o espectacular patrimonio natural da nosa comarca e para fortalecer a convivencia e o coñecemento entre o alumnado

Chegou aos nosos oídos...Óscar Loureda vicerreitor da Universidade de Heidelberg

Chegou aos nosos oídos... que Óscar Loureda ilustre ex alumno do Aguiar e hoxendía vicerreitor da Universidade de Heidelberg,  debutou a semana pasada como xurado do Premio Princesa de Asturias de Ciencias Sociais.

Recomendamos a lectura dista entrevista aparecida na prensa.

En fin, outro exalumno do Francisco Aguiar que nos enche de orgullo.

Charla e mini-curso de primeiros auxilios. Martes 19.V.

Por iniciativa do Departamento de Bioloxia, chega ao noso salón de Actos a Cruz Vermella. Nas dúas horas da tarde do martes 19 de maio dirixiranse a todo o alumnado e 1º BAC para dar unha pequena charla con demostración práctica sobre nocións básicas de primeiros auxilios.

Aproveitamos para recoñecer o gran labor da Cruz Vermella en Betanzos na que colaboran como voluntarios e voluntarias bastantes alumnos do Aguiar. E recordamos algunhas diversitad inciativas como os seus vídeos motivadores.

Segunda sesión do Obradoiro de Bebidas Saudables

Durante a mañá do martes 19 de maio, o alumnado de 4º da ESO poderá participar no Obradoiro de Bebidas Saudables. Iniciativa ista de tradición no noso instituto e  que pretende, sobre todo, unha reflexión sobre o modelo de lecer baseado no consumo de alcohol

Chegou aos nosos oídos...Arévalo medalla de ouro K4 200 e rumbo a Brasil

Chegou aos nosos oídos...o éxito deportivo de Carlos Arévalo, ex alumno do Aguiar e "piraghueiro" de élite.  ¡Parabens!

As.com. 17 de mayo de 2015

España sumou cinco novas medallas (un ouro, dous platas e dous bronces) ás catro gañadas na xornada do sábado pola Selección Española de Canoe Sprint na I Copa do Mundo Portugal 2015 e firmou un gran resultado cun total de nove medallas (dous ouros, dous platas e cinco bronces). Catro das cinco medallas gañadas nesta última xornada foron logradas en K4, un pilar do proxecto olímpico dos 16 de Brasil 2016 impulsado pola Federación Española.

España completaba a súa destacada participación coa medalla de ouro na final do K4 200 masculino. El K4 de Arévalo, Garrote, Toro y Soler (29.448) gañaba con autoridade a final por diante de Hungría (29.800) e Arxentina (29.812) e co outro K4 de España en competición con Pavón, Martí, Rodríguez y Millán en cuarto lugar.