Ciclos formativos

28 maio. Saída didáctica do Ciclo Superior de Comercialización e Mercadotécnia

Será preciso aclarar de entrada que non...que non é que precisen "refinarse"? Que se trata tan só dunha visita didáctica con meros intereses académicos....?

O certo é que profesorado e alumnado do Ciclo Superior de Comercialización e Mercadotecnia completaron o xoves 28 de maio  a serie de visitas a empresas punteiras da nosa comarca (Inditex, Gadisa...) cun interesante percorrido pola refinería (de petróleo) sita en Arteixo.

Visita do alumnado do Ciclo Superior a GADISA-Piadela

O xoves 7 de maio o alumnado do Ciclo Superior de Xestión Comercial e Mercadotecnia retoma o seu programa de visitas didácticas  deste curso ( recentemente iniciado coa visita a INDITEX-Arteixo).

Desta volta percorreran as veciñas instalacións  que a grande empresa de distribución GADISA, ten en Piadela.

11 de marzo 2015. Visita do alumnado do Ciclo Superior a Vegalsa en Sigüeiro

O mércores 11 de marzo, alumnado e profesorado do Ciclo Superior de Xestión Comercial e Mercadotecnia desprazaranse pola tarde  para visitar as instalacións que a empresa distribuidora Vegalsa ten en Sigüeiro.

Chegou aos nosos oídos....os negocios de ex alumnos do Ciclo Superior de Comercialización

Chegou aos nosos oídos... que alumnos e alumnas do Ciclo Superior de Comercialización e Mercadotécnia comezan a abrirse paso cos seus negocios.

Recentemente soubemos de Víctor Benavides, ex do Aguiar, que acaba de abrir unha franquicia na Coruña, na rúa Andrés Gaos 35, dedicada a roupa de home CELOPMAN.

Por certo, que preparando esta noticia atopámonos tamén na festa de inaugación do negocio a outra ex-alumna,  Nuria Edreira López (olládea lucindo amplo e contaxioso sorriso na imaxe da dereita)

Tamén tivemos coñecemento da andaina empresarial de Cristina Fuentes. Fai uns anos afincouse en Monforte de Lemos e alí co seu marido administran o Grupo Bodegueiro "Prior de Pantón".

Dende a "zona nobre" do IES Francisco Aguiar (polos mal informados chamadas "porquerizas") desexamos o maior dos éxitos comerciais ao alumnado do Ciclo e, nesta ocasión, especialmente a Víctor e Cristina.

Elaborar un Plan de Empresa Cooperativo.

Ocórresevos cousa máis elegante que servir nunha celebración suculentas lonchas de xamón serrano.  Imaxinades un xantar máis suculento e delicado que un rico fuet. Sodes capaces de pensar na gastronomía popular e culta do noso país sen a aportación de quen todo se aproveita, mesmo os andares.

Pois daquela entenderedes que por pura constatación histórica chamemos a unha parte do noso instituto "as porquerizas"... pero tamén entenderedes que todos no centro saibamos que tras ese nome agáchase a auténtica "zona nobre" do Aguiar (suculenta como o xamón, delicada como o fuet,  imprescindible como todo o que ven do porco)

Pois en tan privilexiado espazo tivo lugar o martes 28 de outubro unha interesante charla. O profesorado do Ciclo Superior de Comercialización e Mercadotécnia en colaboración co Consorcio das Mariñas  organizou unha sesión de traballo para presentar  ao alumnado "como elaborar un plan de empresa cooperativo"

Charla sobre autoemprego.

O martes 14 de outubro, no Instituto Francisco Aguiar, terá lugar unha charla para o alumnado do Ciclo Superior de Xestión Comercial e Mercadotecnia.  A sesión de traballo versará sobre "Autoemprego"

Realízase esta actividade grazas á colaboración entre o profesorado deste ciclo e a Oficina de Fomento Cooperativo do Consorcio As Mariñas

Visita de alumnado e profesorado en pleno do Ciclo a Estrella Galicia

De todas as actividades e estudos que fan os nosos compañeiros e compañeiras do Ciclo Superior de Comercialización e Mercadotécnia  unha das máis sufridas Indeciso son as visitas a empresas. e de todas as empresas que visitan (Inditex, Gadisa...) a que máis lle custa Cansoé a que, este ano fixeron o luns 19 de maio, a visita a Estrella Galicia

Momento 1:  "disciplinadamente-escoitamos-a-conferencia-sobre-a-empresa"... pero as caras xa anuncian a primeira pregunta "¿poderemos degustar?"

O editor desta nova non sabe certo se iste é o momento 2: "se queredes probar". ¡Podería! ¿Non si?

O certo é que non houbo degustación (sonche ben profesionais os nosos compas' do Ciclo)... como pode comprobarse no feito de que todos mantiveron a verticalidade no Momento 3: pousado

O Ciclo Superior visita VEGALSA e as cubertas da Catedral de Santiago

Os alumnos e alumnas do Ciclo Superior de Xestión Comercial e Mercadotécnia, acompañados polos seus profesores Victoriano e Pancho, tiveron unha volta da ponte ben movida. O luns 5 de maio visitaron as cubertas da Catedral de Santiago de Compostela e posteriormente as instalacións de VEGALSA.

¡ Atractiva combinación de cultura e formación profesional !

O Ciclo Superior viaxa a INDITEX

O xoves 24 de abril,  alumnado e profesorado do Ciclo Superior de Comercialización e Marketing cursaron visita ás instalacións en Arteixo da empresa INDITEX.

Polas caras...semella que a visita foi ben aproveitada.

Visita ao Centro de distribución de GADISA

O xoves 3 de abril os alumnos e alumnas do Ciclo Superior de  XESTION COMERCIAL E MARKETING  visitaron o centro de distribución que GADISA ten en Betanzos acompañados polos profesores Victoriano Rodríguez e Mª José Pereira. A tal fin ataviaronse da reflectante guisa que se pode ver na imaxe... ghuapos pese a todo