Selo de Calidade Nacional - A Collection of Short Stories in English

25/09/2023
Etc/GMT+1

O IES Francisco Aguiar conseguiu o Selo de Calidade Nacional eTwinning pola participación no proxecto A Collection of Short Stories in English, colaborando con alumnado de Alemaña, Turquía e Andalucía.

Grazas ao alumnado que traballou nel e á súa profesora!

Selo de Calidade Europeo - A Collection of Short Stories in English

15/01/2024
Etc/GMT+1

Miguel Amado, Ángela Castro, María Dans, Alfredo Faraldo, Lara Fraga, Pablo Fraga, Olalla Gándara, Ánxela Manigrasso, Ariadna Rienda e Sofía Suárez participaron o curso pasado no proxecto eTwinning "A Collection of Short Stories in English".

Co seu traballo, non só acadaron o Selo de Calidade Nacional, senón que nos acaban de comunicar que tamén obtiveron o Selo de Calidade Europeo. Parabéns!

Proxectos eTwinning

Ano 2022-2024

A Collection of Short Stories in English

Profesora: Laura Rodríguez Manso

Premios recibidos: Selo de Calidade Nacional e Selo de Calidade Europeo

Proxecto eTwinning

Dez estudantes de 3º da ESO do IES Francisco Aguiar participaron ao longo deste curso, e xunto con outros 118 rapaces e rapazas de Alemaña, Turquía e España (Andalucía), nun proxecto europeo eTwinning chamado “A Collection of Short Stories in English”.

Dirixidos pola súa profesora de inglés, Laura Rodríguez Manso, escribiron pequenos contos en inglés de xeito colaborativo en grupos mixtos internacionais.

O resultado foron 21 historias que foron publicadas nun eBook As tres mellores, votadas por todo o profesorado participante, tamén se poden desfrutar en audio.