Que comparten Bonilla e Bap &Conde?

VISITA A LA VIIIIISTAAAA !

Que comparten unha empresa de publicidade e a que elabora unhas das mellores patacas fritidas do mundo mundial....?

Aparentemente pouco pero o certo é que ambas van ser visitadas polos alumnos e alumnas do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais do noso instituto. Será o martes 21 de novembro.

Un ano máis, a formación do noso ciclo complétase coa visita a empresas punteiras de tódos os ámbitos.

Bap acadou o 1º premio nacional nos Premios Eficacia 2017. Acaba de elaborar o spot "Global Muiñeira" da serie Vivamos como Galegos para Gadis....

Bonilla a la vista .... desde 1932! Tres xeneracións na hostelería. Mira que non terán fritido patacas e churros dende aquela! E alegrado tardes e conversas cos seus produtos.

Agardamos que os nosos alumnos aprendan moito distas visitas....e fagan deles emprendedores do futuro de Galicia.