ENAPA

Escola de Nais e Pais

O Macías contra a violencia de xénero

O pasado 25 de novembro o Macías sumouse á conmemoración internacional, e denunciou a violencia contra as mulleres. O alumnado concentrouse cunha pancarta elaborada polos alumnos/as de ESO, e escoitaron a lectura dun manifesto a cargo de dous compañeiros/as de Bacharelato que demandaban entre outras cousas " a erradicación de todas as formas de violencia machista: física e sicolóxica, ameazas, coaccións, agresións á liberdade sexual..."

No manifesto incluíanse unhas verbas de Emila Pardo Bazán que, escritas hai máis de 120 anos, desgraciadamente seguen de plena actualidade: "o que axexa o paso dunha muller, atravésalle o corazón ou a degola, e despois alega que a quería, que a adoraba, que non podía vivir sen ela, a ese, todo o rigor da lei, porque ademáis de criminal é un covarde".

O MACÍAS DI NON A TODO TIPO DE VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES!!!

Charla ENAPA Educación afectivo-sexual

Este xoves 31 de marzo, de 18:00h a 20:00h no IES Camilo José Cela de Padrón organizarase, desde as ENAPAs (Escola de Nais e Pais) dos IES, a charla "A Educación afectivo-sexual na familia".

IMPORTANTE!

Animamos a todas as familias que teñan posibilidade a asistir a esta xornada, para o que será imprescindible entregar cuberto o documento de confirmación de asistencia en conserxería (entregarase nos días previos á charla, preferentemente o luns como máximo, a través dos seus fillos/as).

Nova data e lugar para a charla sobre o uso das tecnoloxías en adolescentes

O próximo mércores 19 de xaneiro de 2022, en horario de 18:30 h a 20:30 h, celebrarase unha charla sobre o uso das novas tecnoloxías en adolescentes, dirixida ás familias do alumnado dos centros de ensino secundario de Padrón.

Terá lugar no Salón de Actos do IES Macías o Namorado.

IMPORTANTE!

Cancelación charla ENAPA

AVISO IMPORTANTE:

Comunícase ás familias do alumnado do noso IES que queda cancelada a charla da ENAPA (Escola de Nais e Pais) sobre uso das tecnoloxías en adolescentes, aprazándose previsiblemente ao mes de xaneiro.

Concretarase a data e a hora á volta de Nadal, segundo as instrucións sanitarias vixentes. Recollerase de novo a confirmación das familias, imprescindible para poder asistir.

Charla uso das tecnoloxías en adolescentes

O próximo xoves 16 de decembro, en horario de 18:30h a 20:30h, celebrarase unha charla sobre o uso das novas tecnoloxías en adolescentes.

Terá lugar no Salón de Actos do IES Camilo José Cela de Padrón.

Animamos a todas as familias que teñan posibilidade a asistir a esta xornada.