Electricidade

Xornadas de Automatización Industrial (VIGO-2022)

Os alumnos do 2º curso de Automatización e Robótica participaron os pasados 16 e 17 de novembro nas Xornadas de Automatización Industrial, celebradas en Vigo, onde tiveron ocasión de coñecer os avances nas tecnoloxías e solucións para a automatización industrial.

Nas xornadas coñeceron os últimos adiantos de empresas punteiras do sector, e serviron para completar a formación especializada do noso alumnado.

FSE 2023

Curso de Beckhoff

A última semana do curso, e ata o 23 de xuño, o alumnado de 1º e 2º de Ciclo Superior de Electricidade recibiu o curso de Beckhoff, empresa que implementa sistemas de automatización abertos en base á tecnoloxía de control baseada en PC. O obxectivo foi capacitar a este alumnado para o desenvolvemento de aplicacións xenéricas con TwinCAT 3 PLC.

Parabéns ás persoas asistentes!

Charla/obradoiro Roboplus

O pasado xoves 31 de marzo, a empresa Roboplus, afincada en Porriño, desenvolveu no noso centro unhas xornadas técnicas coa temática "Robótica colaborativa", nas que se fixo a presentación dun dos seus robots da marca Universal Robotics.

O alumnado de 2º curso de CS de Automatización e Robótica Industrial puido ver as características do robot, o seu ámbito particular de programación, ademais de realizar diversas prácticas coa unidade desprazada ao centro: desde movemento simple de pezas coa pinza neumática ata labores de apilado e paletizado por niveis.

Velaquí algunhas fotos:

Visita á feria Enerxétika Silleda

Medalla de prata para o IES Macías o Namorado

Estamos de parabéns!

Temos que felicitar ao noso alumno Miguel Pousada Parente, que cursa 2º Ciclo Medio de Instalacións eléctricas e automáticas no centro, por acadar a MEDALLA DE PRATA na súa modalidade no Galiciaskills 2021. Para ver os resultados da competición preme aquí.

Moitos parabéns, Miguel!