Recursos Educativos

Instrumental dental I

Imaxes do instrumental do tema Instrumental Dental I.

Imaxes da boca TAO

aparello dixestivo

anatomía, fisioloxía e patoloxía do aparello dixestivo.

1 de Decembro, Día do SIDA

Mesa informativa organizada polos alumnos/as de Coidados auiliares de enfermería e de Saúde Ambiental no vestíbulo de IES Monte Castelo

1 de decembro: detén a Sida

A campaña deste ano céntranse en concienciar a sociedade de que tome medidas de protección, despois do aumento dos contaxios do VIH por vía sexual na última década.

Como cada 1 de decembro dende 1988, este martes conmemórase o Día Mundial contra a Sida. En Galiza, a campaña institucional promovida pola Consellaría de Sanidade leva o lema “Detén a Sida, unidos podemos”. Na última década, máis da metade das infeccións producíronse por ter relacións sexuais sen protección, debido a unha relaxación nas prácticas preventivas nos últimos anos.

Por iso, a campaña centrase en concienciar a poboación sobre a necesidade de instaurar prácticas de sexo seguro en todo tipo de relacións sexuais, onde é fundamental a utilización correcta do preservativo.

1 de Decembro, Día do SIDA

Xornadas de RCP . SVB e DESA

O DEPARTAMENTO DE SANIDADE do IES MONTE CASTELO organizou unhas xornadas de RCP (reanimación cardiopulmonar) . SVB (soporte vital básico ) e DESA (Desfibrilador semiautomático).Estas estiveron a cargo da profesora CARMEN GANDOY e o profesor FIZ FERNANDEZ.

Para non olvidar os pasos a seguir descarga o ficheiro adxunto

Funcións do auxiliar de enfermaría

Cambio postural en enfermos de Alzheimer

Video explicativo sobre cómo se realiza un cambio postural en enfermos de Alzheimer, a cargo de Sofia Merino, fisioterapeuta de la Asociación Extremeña de Familiares de personas con Alzheimer.

Movilización pasiva en enfermos de Alzheimer

Video explicativo sobre como se realiza una movilización pasiva en enfermos de Alzheimer a cargo de Ana Mª Albarrán, enfermera de la Asociación Extremeña de Familiares de personas con Alzheimer.

Páxina de recursos de Medicina, do Instituto Químico Biolóxico

La información contenida en esta Web ha sido preparada por profesionales de la Medicina y expertos en el manejo de la Documentación Biomédica. Los artículos y monografías han sido redactados consultando fuentes de reconocida solvencia, pero únicamente con fines informativos y didácticos. IQB no se responsabiliza de cualquier otro uso que pueda darse a los contenidos de esta Web

Interesante enlace a  páxina web  http://www.iqb.es/institut/entidades.htmDe recursos para estudiantes de Enfermería, Coidados  auxiliares  de enfermería, e outros sanitarios.Acédese desde a web a: Diccionarios médicos, Atlas de Dermatoloxía, Guías de Diagnóstico e tratamento, terapias alternativas…….