Grundtvig PTO

GRUNDTVIG 2012-14- "Pathway to Opportunities"-PTO

No blog creado polos socios está recollido todo o relativo ao proxecto: http://grundtvig-pto.blogspot.com.es/

Maio 2014- Os socios do proxecto reúnense en Berlín a semana do 19 ó 23 de maio para asistir a derradeira reunión do proxecto PTO.

Febreiro 2014-O IES Monte Castelo elaborou un vídeo sobre motivación do alumnado para retomar os estudos mellorando a súa formación para acceder o mercado laboral actual.

Ver o vídeo:http://youtu.be/s21oIlE56rw

Vídeo Grundtvig PTO- Burela(2014): http://youtu.be/GWyM3r70MpM

MEETING NEW CALEDONIA  6-8 NOVEMBER 2013 -A cuarta reunión do proxecto Grundtvig PTO é en Nueva Caledonia (Oceanía) do 6 ó 8 de novembro e a ela asisten tres profesoras do IES Monte Castelo.

MEETING WOLVERHAMPTON  4-7 JUNE 2013 -A terceira reunión do proxecto Grundtvig PTO tivo lugar en Wolverhampton (Reino Unido) do 4 o 7 de xuño.

Difusión do noso proxecto PTO na prensa (marzo 2013)

MEETING TUKEY 6-8 MARCH 2013

Catro membros do IES Monte Castelo viaxarán a Turquía do 6 ó 8 de marzo a Yalova en Turquía para levar a cabo a segunda reunión de coordinación do proxecto Grundtvig PTO co resto dos socios.

Membros da Cruz Vermella de Burela están impartindo clases de formación de distintos niveis(competencias básicas, competencias en TIC...) adaptados as necesidades de formación do alumnado que é moi diverso. Preténdese promover a ensinanza de adultos, o aprendizaxe permanente, a igualdade de oportunidades así comoa integración de minorías étnicas e inmigrantes

A prensa recolle o proxecto Grundtvig PTO, dándolle así máis difusión.

The Grundtvig project appears gathered in the press to give wider dissemination.

Fotos primera reunión PTO en Burela.

All partners have chosen the project logo:

BLOG PAP GRUNDTVIG PTO 2012-2014

First PTO meeting in Burela. All partners are received at Burela City hall on 19 of November. Next day local newspapers pick up the new.

First meeting with all partners of the project Grundtvig "Pathway to Opportunities" in Burela during the third week of November 2012. We are 8 partners from different countries: New Caledonia, United Kingdom, Italy, Turkey, German and Spain. In this project IES Monte Castelo acts as a coordinator.

It was held the first meeting to form a permanent working group PTO project between Red Cross responsibles, social inclussion Galicia Plan responsibles and IES Monte Castelo director. The project´s main purpose is teaching basic skills for adult learners, strengthen links between education and working life and create learning opportunities for pesonas at risk of social exclusion.

Se llevó a cabo la 1ª reunión para formar un grupo de trabajo permanente del proyecto Grundtvig PTO entre responsables de la Cruz Roja Española, responsables del Plan galego de inclusión social el director do IES Monte Castelo.Este proyecto "Pathway to opportunities" (PTO) tiene como objetivos fundamentales la enseñanza de capacidades básicas para estudiantes adultos, reforzar vínculos entre la educación y la vida laboral y crear oportunidades de aprendizaje para pesonas con riesgo de marginación social.

Our Grundtvig project has been awarded by our National Agency (OAPEE) for the next two academic years. The proyect´s name is "Pathway to Opportunities"- PTO and it was a result of attending the Grundtvig Contact Seminar held in Santiago de Compostela. Fue aprobado por la OAPEE nuestro proyecto Grundtvig para los próximos cursos 2012-13 e 2013-14. El título del proyectoes "Pathway to Opportunities"- PTO y surgió como resultado de la asistencia al Seminario de Contacto Grundtvig llevado a cabo en Santiago de Compostela.

Los socios son:

IES Monte Castelo- Burela (España) //Coordinador del proyecto//

Mission d’Insertion des Jeunes de la province Sud- Nueva Caledonia (Francia)

Gecko Programmes Ltd- Wolverhampton (UK)

Kosmo Strategio Ltd- Edinburgh (UK)

Consorzio Europa. Servizi, Formazione e Terzo Settore. Società Cooperativa Sociale -Lecce (Italia)

Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü- Yalova (Turquía)

EBA Europäische Bildungsakademie gGmbH- Berlin (Alemania)

Nachbarschaftshaus Urbanstraße e.V. -Berlin (ALemania)

Seminario de contacto Grundtvig en Santiago de Compostela

A profesora Lidia Rodríguez Moreda paricipou nun seminario internacional Grundtvig en Santiago de Compostela. O seminario foi organizado pola Consellería de Educación e o Organismo Autónomo de Proxectos Europeos do MEC e participaron centros de formación de adultos dos diferentes paises da Unión Europea.
O obxectivo do seminario é a elaboración de proxectos dirixidos á formación de persoas adultas, intercambio de experiencias metodolóxicas, modelos organizativos de ensinanza de adultos, ...

O IES Monte Castelo presentará a Unión Europea o proxecto PTO: PATHWAY TO OPPORTUNITIES.
O Instituto Monte Castelo coordinará o proxecto, en caso de ser aprobado pola Unión Europea, sobre a formación de persoas adultas xóvenes en risco de exclusión. No proxecto participarán organismos públicos e privados de emprego, centros de formación de persoas adultas, centro de formación de profesores e universidades, de Reino Unido, Lituania, Alemania, Italia., Turquía e Nueva Caledonia.

Na páxina web da Consellería de Educación