Complementarias

Versión para impresora

Visita ó castelo de Soutomaior

O mércores 22 de xaneiro, e despois de varios intentos fallidos por causas climatolóxicas, por fin os nosos cativos de 2ºESO poideron visita-lo castelo de Soutomaior. Coñeceron a estrutura arquitectónica do castelo, os xardíns, deixaron conquistado ó persoal do castelo pola súa exquisita actitude. Noraboa, rapaces e rapazas!

Viaxe á Rioxa do alumnado do STEMBach

21 Nov 2019
24 Nov 2019
Etc/GMT+1

Esta semana o alumnado de 1º e 2º do Bacharelato STEM viaxa á Rioxa para documentarse de cara á elaboración do seu traballo de investigación. O destino da viaxe de estudos é o Instituto de Ciencias de la Vid y el Vino, así como as adegas Cune e Ramón Bilbao.

Pero as imaxes que nos chegan indican que haberá lugar tamén para as visitas culturais, tales coma os mosteiros de Yuso e Suso, San Millán de la Cogolla e Santo Domingo de la Calzada, as catedrais de Burgos e León, unha parada no xacemento de Atapuerca, e prevese a asistencia a unha obra teatral para unha das veladas logroñesas.

Picade no título para avanzar páxinas se queredes ver máis imaxes, que iremos subindo conforme nos vaian chegando.

Auf wiedersehen, Berlín!

Xa están de volta os de 1º de Bacharelato, que foron dar nada menos que a Berlín para despedir esta avaliación. Acompañados por catro dos nosos profes, percorreron os  lugares máis emblemáticos da capital e visitaron o Reichstag, a Illa dos museos ou o Palacio de Charlottenburg. E boa envexa nos deron...

Carreira dos Institutos

Carreira dos Institutos 2007 - 2008