LINGUA CASTELÁ E LITERATURA

Encontros con escritores

11 Mar 2020
Etc/GMT+1

Os escritores Fernando Lalana e Marisol Ortiz volveron visitar o IES Ramón Cabanillas para comentar co alumnado de 3° ESO o libro Escartín en Lima, obra de Lalana, e La canción de Shao Li, de Ortiz de Zárate, esta vez para comentar co alumnado de 1º ESO

Premios San Clemente 2019

19 Nov 2019 00:00
Etc/GMT+1

Ana Castro, Noa Cores, Iago Fraga, Ana Fuertes, María Núñez e Adrián Rey, alumn@s de 2 Bacharelato, participan como xurado na XXV edición do Premio San Clemente de novela.
Onte reuníronse no IES Rosalía de Castro co resto do xurado para elixir e posteriomente comunicar en roda de prensa as obras gañadoras nas tres modalidades da convocatoria. En data aínda por determinar participarán no acto de entrega de premios e posterior encontro cos autores galardonados.

Tedes aquí a ligazón á noticia completa.

Profesorado de Lingua Castelá e Literatura

Manuel Radío Oubiña - Xefe do Departamento