Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

Esta é a nova páxina do IES Ramón Cabanillas.

Desde aquí acceda a versión antiga.

Axudas para a adquisición de material escolar

No día de onte a Xunta de Galicia ven de convocar no DOG nº 214, a 2ª fase de axudas para a dotación de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria,educación secundaria obrigatoria ou educación especial. Poderán solicitar esta axuda aquelas familias que non o solicitaron na 1ª fase e aquelas que resultaron negativas.
O motivo de exclusión da renda superior a 5.400 Euros de renda, mantense igual.

A cuantía da axuda, como na fase 1º é de 50 Euros.

O prazo de solicitudes durará 10 días a partires da publicación da Orde no DIario Oficial de Galicia.

RELACIÓN ADMITIDOS/EXCLUIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Nos arquivos adxuntos poderás consultar:

"Relación provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto" e "Relación provisional de excluidos no Fondo Solidario de Libros de Texto"; así como  a "cantidade provisional de libros que actualmente figuran no Fondo do Centro", sen contar os que están en posesión dos alumnos pendentes para setembro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015-16

Nos seguintes arquivos aparece a relación de libros para o vindeiro curso 2015-16.

INFORMACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN

Nos seguintes arquivos pódese consultar a información relativa ó proceso de admisión do alumnado para o curso 2015/16

VIAXE Ó RIBEIRO E O ROSAL DOS ALUMNOS DO CICLO DE VIÑOS

O pasado mes de febreiro visitamos distintos lugares de interés:

- A Cooperativa do Ribeiro (Explicación previa do enólogo)

-A bodega Casál de Armán (Foto de grupo)

-A D.O. Rías BAixas na subzona do Rosal. Bodega Terras Gauda (Cata)

(Antiguos alambiques)

(Foto de grupo)

Visita á bodega Paco y Lola

No marco das actividades do módulo de Análise sensorial, os alumnos de 2º de ciclo visitaron a bodega Paco y Lola o pasado xoves 15 de xaneiro.

Tivemos a sorte de catar viños ainda non saidos ó mercado e viños pre e post fermentación maloláctica

Entre cubas

Proba de idioma ERASMUS+

Resultados da proba de idioma dos alumnos inscritos no ERASMUS + 2015

Pincha neste enlace

Novos libros para o ciclo

Manuel Olivares Quirós, cedeu amablemente estas dúas xoias antigas.

Libros_dolores

Trátase de dous libros de interesante lectura. Ainda que tecnicamente superados, podennos aprender moito, especialmente o das enfermedades do viño.

Agradécese a Dolores Pais, profesora de relixión do centro, a posterior cesión ó colexio.