Alumnado de Turismo no Espazo Coworking

Profesorado e alumnado do ciclo de Turismo asistimos á presentación dos proxectos de empredendores participantes na segunda edición do Espazo Coworking EOI- Ribeira Sacra, o pasado 29 de novembro.

O espazo Coworking, iniciativa da Consellería de Economía, Emprego e Industria, desenvólvese en colaboración coa Escola de Organización Industrial (EOI) co obxectivo de facilitar a posta en marcha de innovadores proxectos empresariais.

Esta posta en común de experiencias empredendoras era moi especial para nós porque entre a veintena de ideas de negocio expostas, estaba a axencia de receptivo, Novas Rutas-Servicios Turísticos, presentada pola nosa alumna, Ruth Díaz e os ex-alumnos, Mabel Álvarez, e Vicente Parra.

Foi un pracer e unha satisfacción compartir ese momento con eles e desexámoslle moita sorte nesta nova andadura.