Animación á lectura

Montaxe

Blog, creado por Luz Paramio, adicado ao cine e á súa relación coa literatura. Bótalle unha ollada. Hai varios enlaces a escenas clásicas do cine. Pica aquí para acceder.

Balbordo

Neste primeiro blog creado para o club Balbordo (club de lectura Balbordo) figuran as diferentes lecturas e actividades, coordinadas pola profesora de Língua Castelán Beatriz González. Durante os anos 2008-2012 fixéronse múltiples propostas lectoras con diversos grupos de pais, profesores e alumnado do centro.

Neste enlace clubdelecturabalbordo podes consultar o blog actual do noso club, creado no 2012 por Loreto Albo e coordinado actualmente por Beatriz González.

Pistas de lectura

Noutro blog da nosa biblioteca, Pistas de lectura, creado en marzo de 2008 por Luz Paramio e Beatriz González, se incorporaron comentarios e reseñas sobre lecturas realizadas polos alumnos do centro. O blog chámase Pistas de lectura.