O noso alumnado do Ciclo de Turismo exerce de guía da Exposición ubicada na Biblioteca

Os alumnos do Ciclo Superior de Turismo, sempre tan colaborativos, prestáronse voluntarios para ser guías da Exposición que, ata o mércores, podemos ver no Centro e que está aberta ó público en xeral de 17:30 a 19:30. Prepararon unha presentación dos paneis que se expoñen na Biblioteca: nalgún caso explican á premiada de modo teatralizado, como si dela mesma se tratara, e noutros sintetizan moi amenamente aspectos da súa biografía e do seu traballo.

Despois da inauguración pola Secretaria Xeral de Igualdade e de que todo o alumnado do centro a visitase e incluso participase nunha Xincana, relacionada tamén co traballo "Pegadas de muller" que elaboraron, temos a sorte de contar no centro cuns guías que se preparan activamente para desenrolar o seu traballo. Moitas grazas a todos! Foi un placer escoitarvos.